Britenet, dzięki 15-letniemu doświadczeniu na polskim i zagranicznym rynku IT, zdobył doświadczenie w realizacji projektów spełniających oczekiwania najbardziej wymagających organizacji. Nasi specjaliści tworzą i usprawniają rozwiązania, które odpowiadają na najważniejsze potrzeby firm z branży retail.
W ramach współpracy z klientami projektujemy i wdrażamy zaawansowane rozwiązania usprawniające kluczowe procesy związane m.in. z zatowarowaniem i zaplanowaniem dostaw, planowaniem promocji czy zwiększeniem efektywności działań marketingowych.
Wykorzystujemy algorytmy machine learning do przygotowania prognoz zapotrzebowania na towar – uwzględniając przy tym aktualne wymagania biznesowe naszego klienta. W ten sposób możemy zagwarantować zredukowanie do minimum czasu potrzebnego na ręczne przygotowywanie zamówień.
Algorytmy machine learning służą również do przygotowania prognoz związanych z opóźnieniami dostaw czy zapotrzebowaniem na flotę. Odpowiednie wykorzystanie danych pozwala także na redukcje kosztów związanych m.in. z powtórnymi wysyłkami czy zamawianiem niewłaściwej ilości towaru.
Zastosowanie algorytmów uczenia maszynowego może wpływać na jakość podejmowanych działań marketingowych, a co za tym idzie, na wyniki sprzedażowe naszych klientów. Odpowiednie rozwiązania pozwolą na uwzględnienie różnych scenariuszy akcji promocyjnych, aby skuteczniej wspierać sprzedaż produktów. Dodatkowo analiza zachowania sprzedażowego klientów sklepów daje możliwość dostosowania ofert do odpowiedniej grupy odbiorców – zwiększając tym samym zyski ze sprzedaży towarów.
Nasz klient może liczyć na wsparcie w postaci stałego monitorowania efektywności podjętych już działań marketingowych – ze szczególnym uwzględnieniem najważniejszych wskaźników KPI. Dzięki czemu możliwe jest szybsze reagowanie i dostosowanie działań do sytuacji.
Branży retail oferujemy również wsparcie w postaci rozwiązań Salesforce. Nasi specjaliści wykorzystują wieloletnie doświadczenie m.in. do migracji danych, przebudowy systemów CRM oraz tworzenia gotowych produktów. W celu zapewnienia klientom najskuteczniejszych rozwiązań nasi specjaliści UX/UI stosują metodologię Design Triathlon pozwalającą na tworzenie i rozwijanie produktów cyfrowych w pełni odpowiadających potrzebom klienta w znacznie krótszym czasie.
Mnogość rozwiązań istniejących na rynku IT pozwala na optymalizowanie czasochłonnych procesów, poprawienie skuteczności działań marketingowych oraz zwiększenie zysków. Odpowiednie systemy informatyczne są w stanie rozwiązać każdy problem branży retail – wystarczy określić swoje potrzeby i postawić na współpracę z odpowiednim partnerem biznesowym.