11.02.2025 / 09:33
StoryEditor

Auchan szuka sposobu na handel w niedziele. Testuje trzy sklepy autonomiczne

Auchan testuje we Francji sklepy bez obsługi. Na razie tylko w niedziele (fot. Auchan) 

Francuska sieć sklepów spożywczych Auchan testuje technologię sklepów autonomicznych w wybranych placówkach w północnej Francji, chcąc przyciągnąć w niedziele więcej klientów przy jednoczesnym obniżeniu kosztów operacyjnych.

Od początku 2025 r. trzy supermarkety w rejonie Valenciennes – Aulnoye-Aymeries, Saint-Saulve i Orchies – rozpoczęły działalność bez personelu w niedzielne popołudnia do 20:3...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 16:14
StoryEditor
Magdalena Nazarewicz, Mr. DIY Poland: szukamy klucza do serca polskich klientów [Retail Trends 2025]
Magdalena Nazarewicz, Business Development Director w Mr. DIY Poland

Magdalena Nazarewicz, Business Development Director w Mr. DIY Poland była jednym z gości kongresu Retail Trends 2025. Przedstawicielka sieci, która w minionym roku zadebiutowała na rodzimym rynku, opowiedziała m.in. o planach firmy na najbliższe miesiące.

Podczas kongresu Retail Trends 2025, na scenie Channels Trends, odbył się fireside chat z udziałem Magdaleny Nazarewicz, przedstawicielki sieci Mr. DIY w Polsce. W trakcie ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 14:47
StoryEditor
Bartosz Domaradzki, In Store Media: Polski rynek wymaga idealnej egzekucji i jeszcze lepszej strategii – kosztowej, negocjacyjnej, komercyjnej [RETAIL TRENDS 2025]

Polski rynek retailowy jest tym bardziej wymagający, im dalej idziemy w jego rozwój — zaskakujące? Zupełnie nie dla doświadczonych specjalistów. Bartosz Domaradzki z In Store Media przekonywał podczas debaty ‘New growth engine in retail. Budowanie wartości biznesu w świecie nieustającej zmiany‘, że stała czujność i elastyczność są kluczowe w zastosowaniu retail media w praktyce.

Retail media to forma reklamy cyfrowej, która pojawia się bezpośrednio w sklepach internetowych lub na platformach e-commerce – takich jak Allegro, Amazon czy e-sklepy popu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. kwiecień 2025 23:07