05.05.2023 / 08:25
StoryEditor

Polacy nie rezygnują z jedzenia mięsa. Są jednak otwarci na roślinne alternatywy

Eksperci przewidują optymistyczny scenariusz zarówno dla branży mięsnej, jak i dla wytwórców roślinnych produktów (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Dla 84 proc. Polaków mięso odgrywa mniej lub bardziej kluczową rolę w diecie, a 90 proc. spożywa je przynajmniej od czasu do czasu. Mimo tego, jak wykazało badanie „Rynek mięsny i roślinne alternatywy według polskiego smart shoppera”, przeprowadzone przez Kantar Polska i Grupę Blix, stosunek Polaków do spożywania mięsa jest dość zróżnicowany.

W ramach badania „Rynek mięsny i roślinne alternatywy według polskiego smart shoppera” analitycy wyłonili sześć grup shopperów.

– Najwięcej mamy osób określo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2024 / 08:43
StoryEditor
Największe centrum handlowe w Katowicach sprzedane. Wartość transakcji to aż 1,7 mld zł!

Aż 405 mln euro, czyli ponad 1,7 mld zł wyłoży NEPI Rockcastle, aby przejąć centrum handlowe Silesia City Center w Katowicach. Sprzedającymi byli Allianz, Kamsa Luxco oraz Cura.

Silesia City Center to galeria handlowe z ponad 88,4 tys. mkw. powierzchni najmu brutto (GLA). Operatorem spożywczym obiektu jest Kaufland. W centrum działają również sklepy m....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.12.2024 / 15:47
StoryEditor
Przerwane zakupy sieci Carrefour. Oferta na zakup dużej sieci handlowej okazała się niewystarczająca
Carrefour nie przejmie hiszpańskiej sieci sklepów. Pai Partners broni niezależności lokalnych przedsiębiorstw (fot. Below the Sky/Shutterstock)

Francuski gigant detaliczny Carrefour złożył ofertę zakupu Uvesco, właściciela sieci BM Supermercados w Hiszpanii, za około 800 mln euro. Propozycja ta została jednak odrzucona przez głównego udziałowca Uvesco, francuski fundusz Pai Partners. Jak podają lokalne media, oferta została uznana za niewystarczającą.

Pai Partners, który nabył 70 proc. udziałów w Uvesco cztery lata temu, kontroluje obecnie większość w firmie. Pozostałe 30 proc. należy do założycieli spółki, czyli rodziny Fern...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 03:57