09.06.2021 / 11:38
StoryEditor

Żabka i catering, produkty bez cukru, rozwój hard dyskontów. Obejrzyj Wiadomości Handlowe [ODCINEK 17]

Obejrzyj najnowsze Wiadomości Handlowe (wiadomoscihandlowe.pl)
W najnowszym odcinku Wiadomości Handlowych rozmawialiśmy o tym, że Polscy konsumenci coraz chętniej sięgają po produkty bez cukru, a producenci starają się im to ułatwiać. Przyjrzeliśmy się także działaniom sieci Żabka mającym na celu podbój rynku cateringu w Polsce. Zastanowiliśmy się również nad perspektywami dla rozwoju hard dyskontów w Polsce (Mere, Vollmart, Supeco) i Europie.

Wiadomości Handlowe tworzone są przez naszą redakcję we współpracy z Telewizją BIZNES24. Gospodarzem programu jest Michał Kokoszkiewicz.

Tym razem naszymi gośćmi byli:
- Honorata Jarocka, senior food & drink analyst w firmie Mintel
- Michał Maksymiec, retail vertical client director w GfK Polonia

Oglądaj premierowe emisje kolejnych odcinków w każdą środę w godz. 10.30-11 na antenie BIZNES24. Wszystkie odcinki będą także dostępne na portalu www.wiadomoscihandlowe.pl.

24.03.2025 / 22:42
StoryEditor
Żabka z mocnym wzrostem sprzedaży i zysku! Sieć sklepów convenience pochwaliła się wynikami za 2024 r.
Poznaliśmy wyniki Żabki za miniony rok (fot. Żabka Polska)

Zysk netto Grupy Żabka zwiększył się o ponad 66 proc. do 593 mln zł, a sprzedaż do klienta końcowego podskoczyła niemal o 20 proc. do prawie 27,3 mld zł - to kluczowe dane ze skonsolidowanego raportu finansowego za 2024 r. grupy, do której należy największa sieć sklepów franczyzowych w Polsce. Firma pochwaliła się osiągnięciem wielu zakładanych celów oraz otwarciem aż 1166 nowych sklepów convenience.

Sprzedaż Grupy Żabka do klientów końcowych w 2024 r. wyniosła 27,277 mld zł, co oznacza wzrost o 19,8 proc. w porównaniu do roku 2023. W ostatnim kwartale minionego roku sprze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.03.2025 / 14:19
StoryEditor
Żabka mówi jak wygląda przyszłość konceptów Nano i Drive. Co dalej z tymi projektami?
Bezobsługowy sklep Żabka Nano w Warszawie (fot. Shutterstock)

Podczas konferencji Grupy Żabka, poświęconej podsumowaniu działań sieci w 2024 roku, poruszono kwestię sklepów w formule Nano oraz Drive. Przedstawiciele marki podkreślili, że cały czas poszukują nowych rozwiązań, mających na celu polepszenie jakości tego typu placówek.

We wtorek 25 marca miała miejsce specjalna konferencja Grupy Żabka, w trakcie której omówiono najważniejsze działania sieci w 2024 roku. Wśród poruszonych tematów warto wymienić...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. marzec 2025 20:50