01.08.2022 / 14:44
StoryEditor

Nie będzie zakazu stosowania nazwy „vege burger”. Nowe przepisy nie wejdą w życie

Potencjał rynku produktów bezmięsnych jest bardzo duży (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
We Francji nie będzie obowiązywał zakaz wykorzystywania „mięsnych” nazw do ich roślinnych odpowiedników. Nowe prawo zostało zakwestionowane przez sąd.

Pierwotnie francuskie władze przyjęły dekret o tym, że zakazane będzie używanie określeń kojarzonych z wyrobami mięsnymi na produktach, które nie zawierają mięsa. Stąd też pojaw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.03.2025 / 17:53
StoryEditor
Jakie danie typu finger food Polacy lubią najbardziej? Wyniki tego badania mogą stanowić pewne zaskoczenie
PMR Market Experts zbadał jakie dania na ciepło ”do ręki” Polacy lubią najbardziej (fot. Shutterstock)

Nie kebab i nie hamburger jest daniem do ciepło "do reki" najbardziej lubianym przez Polaków. Z badania PMR Market Experts, wynika, że i jedna i druga z tych propozycji przegrywa z czymś o wiele prostszym.

Zdecydowanie najpopularniejszym daniem na ciepło "do ręki" w Polsce okazuje się propozycja, za której ojczyznę uważa się Belgię. Chodzi o frytki, które zgodnie z danymi ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.03.2025 / 11:30
StoryEditor
Maczfit rozszerza ofertę. Wprowadza propozycję dla tych, którzy chcą zaoszczędzić
Maczfit, zakład produkcyjny (fot. Maczfit)

Maczfit poszerzył swoją ofertę dietetyczną. Klienci mogą obecnie wybierać z czterech opcji: Smart Start, Everyday, Top Sellers i Just Restaurant. Wprowadzona nowość - Smart Start - ma najniższą cenę spośród Diet z Wyborem Menu i Gotowych Diet. Firma chce w ten sposób przyciągnąć nowych klientów, którzy nie są pewni, czy chcą wydawać na catering więcej na samym początku.

Należąca do Grupy Żabka firma z branży cateringu dietetycznego chwali się, że opcja Smart Start pozwala na korzystanie z oferty w przystępnej cenie, z maksymalnie prostym wybore...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. marzec 2025 12:21