24.02.2023 / 09:34
StoryEditor

Studenci podjęli decyzję. Kampus na słynnym uniwersytecie będzie całkowicie wegański

Menu na kampusie w Cambridge będzie w 100 proc. roślinne (fot. Hermes Rivera/Unsplash)
Menu na kampusie w Cambridge będzie w 100 proc. roślinne. O zmianie zdecydowali sami studenci. Ograniczenie spożycia pokarmów odzwierzęcych ma być krokiem do spowolnienia zmian klimatu – podaje serwis businessinsider.com.pl.

Społeczność studencka Uniwersytetu w Cambridge w przeważającej większości głosowała za przejściem na kampusie na wegańskie menu. Jak informuje businessins...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.11.2024 / 11:45
StoryEditor
Właściciel Lidla i Kauflandu buduje chmurę i pogłębia współpracę z Google. Pracownicy sieci przesiądą się na Google Workspace
Szef Google Sundar Pichai (z lewej) i prezes Grupy Schwarz Gerd Chrzanowski będą współpracować na rzecz zaawansowanego cyberbezpieczeństwa  

Grupa Schwarz, właściciel Lidla i Kauflandu, tworzy własną platformę chmurową. Teraz pojawiła się zaskakująca informacja, że główny element tego rozwiązania pochodzić będzie od Google. Do tej pory grupa handlowa chciała stworzyć własne rozwiązanie chmurowe, bez pomocy amerykańskiego dostawcy.

Partnerstwo obejmuje również współpracę w obszarze cyberbezpieczeństwa, a deklarowanym celem jest stworzenie solidnych podstaw dla bezpieczeństwa cyfrowego klientów rozwią...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2024 / 13:39
StoryEditor
Carrefour wysłał list do dostawców sieci. Co w nim jest? Czego prezes Alexandre Bompard domaga się od producentów?
Alexandre Bompard, prezes Carrefour (fot. materiały prasowe)

Carrefour coraz mocniej idzie w kierunku transparentności żywieniowej produktów spożywczych dostępnych w swojej ofercie. Alexandre Bompard, prezes Carrefour, ogłosił na platformie LinkedIn, że firma zobowiązuje się do stosowania systemu Nutri-Score na produktach oferowanych przez swoich dostawców.

Od teraz, produkty wszystkich marek dostępne online w Carrefour będą musiały mieć widoczny Nutri-Score, co ma pomóc konsumentom dokonywać świadomych wyborów żywienio...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 22:24