Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

06.05.2024 / 12:27
StoryEditor

Piwo Tyskie będzie produkowane w Niemczech. Właściciel Kompanii Piwowarskiej wprowadza na rynek nową butelkę

Logo marki Tyskie (materiały prasowe)
Od czerwca Asahi Brands Germany GmbH będzie oferować Tyskie Gronie w butelce z długą szyjką o pojemności 0,33 litra. Powstanie ona we współpracy z firmą H.C. Drinks Solutions GmbH, spółką zależną grupy Haus Cramer.

Jak informuje portal meininger.de Tyskie warzone i butelkowane według nowej receptury będzie w browarze Warstein, należącym do Grupy Haus Cramer.

– Nowością w historii naszej firmy jest to, że wspólnie z niemieckim partnerem warzymy Tyskie Gronie. Z niecierpliwością czekamy na nowy rozdział w historii Asahi Brands Germany – mówi Jan Krafka, dyrektor krajowy Asahi Brands Germany

Zdaniem Asahi, w ostatnich latach Tyskie zadomowiło się w Niemczech, zwłaszcza w społecznościach miejskich. W odpowiedzi na ten rozwój producent postanowił wprowadzić na tamtejszy rynek butelkę Tyskie Gronie 0,33 l w sześciopaku, co ma umożliwić zwiększenie dostępności w detalu, a także pozwolić wejść do nowych regionów. Wszystko dzięki standaryzacji.

Taka butelka jest bowiem jednym z najczęściej używanych opakowań w Niemczech. Może być używana przez wielu producentów. Ułatwia to też sortowanie i skraca drogi transportu.

Wprowadzeniu na rynek sześciopaku o pojemności 0,33 litra latem będzie towarzyszyć wielokanałowa kampania medialna obejmująca media cyfrowe, społecznościowe, reklamę outdorową i szeroko zakrojone degustacje.

Właścicielem marki Tyskie jest Kompania Piwowarska należąca do japońskiego Asahi Breweries. W swoim portfolio ma ona też takie marki międzynarodowe jak Pilsner Urquell, Grolsch, Peroni czy Kozel.

17.03.2025 / 10:54
StoryEditor
Carrefour pokazuje nową wizję wielkomiejskiego hipermarketu. Co się zmienia?
Carrefour Targówek przechodzi gruntowny remodeling (fot. mat.pras.)

Sieć Carrefour Polska finalizuje gruntowny remodelling swojego hipermarketu zlokalizowanego w Centrum Handlowym Atrium Targówek przy ulicy Głębockiej w Warszawie. W nowym sklepie, który powstał w 1998 roku, wprowadzono szereg kluczowych zmian.

Kompaktyzacja hipermarketów, czyli zmniejszanie ich powierzchni, przy zachowaniu kluczowych przewag nad sieciami dyskontowymi, to jeden z wiodących trendów na światowych ryn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.03.2025 / 12:51
StoryEditor
W lutym ceny detaliczne były wyższe o 5,8 proc. w porównaniu do ubiegłego roku. Dwie kategorie notowały dwucyfrowy wzrost
Drożyzna nie ustępuje (Shutterstock)

Dynamika wzrostu cen lekko wyhamowała, ale w sklepach nadal jest drogo. W lutym br. codzienne zakupy rdr. zdrożały średnio o 5,8 proc. Ostatnio na 17 obserwowanych kategorii dwie były na minusie, a pozostałe – na plusie. Poprzednio tylko jedna grupa zaliczyła spadek, a reszta podskoczyła. W lutym najbardziej podrożały art. tłuszczowe – ogólnie o 16,1 proc. rdr. W TOP5 drożyzny widać też owoce ze wzrostem rdr. na poziomie 10,7 proc., napoje bezalkoholowe – 9,8 proc., słodycze i desery – 9,7 proc., a także nabiał – 9,4 proc. Z kolei chemia gospodarcza i art. sypkie potaniały rdr. o 2,6 proc. i 0,4 proc. Tak wykazała analiza ponad 81 tys. cen detalicznych.

Według cyklicznie wydawanego raportu pt. „Indeks cen w sklepach detalicznych”, autorstwa UCE Research i Uniwersytetu WSB Merito, w lutym br. codzienne zakupy (m.in. żywn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 04:00