06.12.2017 / 13:16
StoryEditor

Żywność będzie drożeć, choć wolniej. Ceny mleka, masła i jaj w górę także w 2018 r.!

(fot. materiały własne)
Zdaniem ekspertów, zauważalne wzrosty cen żywności, z jakimi mieliśmy do czynienia w roku 2017, nie zakończą się w najbliższych miesiącach. Rok 2018 także upłynie pod znakiem drożenia produktów spożywczych, choć tempo wzrostu cen na półkach spowolni. Co istotne, nadal rosnąć będą i tak już wysokie ceny mleka, masła i jaj. Spadną natomiast ceny cukru.

Według najnowszych szacunków Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej, w czerwcu 2018 r. ceny żywności i napojów bezalkoholowych będą o 2,5-3 proc. wyższe niż w g...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2024 / 09:40
StoryEditor
Rząd dołoży do inwestycji Dino. Jedna ze spółek grupy dostanie 2,6 mln złotych w gotówce
Grupa Dino Polska dostała rządowy grant, który pokryje część kosztów związanych z budową drugiego zakładu mięsnego spółki Agro-Rydzyna (fot. Wiadomości Handlowe, Konrad Kaszuba)
Należąca do grupy kapitałowej Dino Polska spółka Agro-Rydzyna, dostanie zastrzyk gotówki z Ministerstwa Rozwoju i Technologii. Zostanie ona przeznaczona na dokończenie budowy drugiego zakładu produkującego mięso i wędliny trafiające do sklepów sieci Dino.

Spółka Agro-Rydzyna reprezentowana przez członków zarządu Michała Krauzego i Joannę Jagodzińską podpisała w czerwcu br. umowę grantową z przedstawicielem Ministerstwem Rozwoju...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.07.2024 / 16:49
StoryEditor
Dyskonty idą w kierunku supermarketów. Potrzebują jednak więcej przestrzeni
Sebastian Rennack (fot. Wiadomości Handlowe)
Czasy wysokiej inflacji spowodowały, że konsumenci jeszcze mocniej patrzą na zakupy przez pryzmat ceny i swoje kroki kierują w stronę dyskontów, które w tym czasie dynamicznie rosły. O tym, jak ten kanał zmieniał się w ostatnich latach, mówił w swoim wystąpieniu Sebastian Rennack, z firmy Aletos Retail Advisory.

Ekspert zwracał uwagę, że kanał ten zwiększał udziały rynkowe w ostatnich latach praktycznie w całej Europie. W Niemczech ma on obecnie 36,9 proc. udziałów, podczas gdy jeszcze ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 12:32