Rynek owoców i warzyw
![<p>Krzysztof Pawński (fot. materiały prasowe/Maspex)</p>](https://static.wiadomoscihandlowe.pl/images/2023/12/01/h_262156_220.webp)
Krzysztof Pawiński, Maspex: Większa skala biznesu nie przekłada się na większą mądrość [WYWIAD] 01.12.2023 / 11:20
![<p>Anna Tarasiuk, head of growth w Kraft Heinz, podkreśla, że firma znacząco zwiększyła liczbę innowacji sygnowanych marką Pudliszki oraz związane z nią wydatki mediowe (fot. Kraft Heinz)</p>](https://static.wiadomoscihandlowe.pl/images/2023/11/30/h_512206_220.webp)
Anna Tarasiuk, Kraft Heinz: Konsumenci mają dość pokazywania im w reklamach perfekcyjnego świata 30.11.2023 / 13:41
![<p>Dariusz Gatkowski, doradca zarządu ds. różnorodności biologicznej w Fundacji WWF Polska (fot. mat. pras.)</p>](https://static.wiadomoscihandlowe.pl/images/2023/11/27/h_511601_220.webp)
Utrata bioróżnorodności oznacza, że produkcja żywności będzie droższa 27.11.2023 / 13:56
![<p>W piątek 10 listopada lider Koalicji Obywatelskiej Donald Tusk, liderzy Trzeciej Drogi Szymon Hołownia i Władysław Kosiniak-Kamysz oraz liderzy Lewicy Włodzimierz Czarzasty i Robert Biedroń podpisali Umowę koalicyjną, która będzie regulowała współpracę partii w ramach koalicji tworzącej przyszły polski rząd</p>](https://static.wiadomoscihandlowe.pl/images/2023/11/10/h_509484_220.webp)
Partie opozycyjne podpisały umowę koalicyjną! Jest kilka kwestii, które dotyczą sieci handlowych i przemysłu spożywczego 10.11.2023 / 15:07
![<p>Pomidory (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)</p>](https://static.wiadomoscihandlowe.pl/images/2023/11/06/h_508501_220.webp)
Ukryte koszty systemów żywnościowych są niezwykle wysokie. Jak sobie z nimi poradzić? 06.11.2023 / 12:13
![<p>dr Magdalena Kowalewska, starszy analityk sektora food and agri w Banku BNP Paribas (fot. Dariusz Iwański)</p>](https://static.wiadomoscihandlowe.pl/images/2023/11/02/h_404070_220.webp)
Magdalena Kowalewska, BNP Paribas: Utrata bioróżnorodności oznacza silny wzrost kosztów produkcji żywności 02.11.2023 / 11:41
![<p>Kategoria musów owocowych w saszetkach w tym roku zanotuje wzrost wolumenowy na poziomie 35-40 proc.– prognozuje Agnieszka Dobies, chief commercial officer w firmie Owolovo (fot. materiały prasowe)</p>](https://static.wiadomoscihandlowe.pl/images/2023/10/19/h_506171_220.webp)
Agnieszka Dobies, chief commercial officer Owolovo: Granica wzrostu w kategorii musów owocowych w saszetkach nie została jeszcze osiągnięta 19.10.2023 / 11:17
![<p>Agnieszka Dobies, chief commercial officer, Owolovo</p>](https://static.wiadomoscihandlowe.pl/images/2023/10/12/h_505284_220.webp)
Agnieszka Dobies, chief commercial officer Owolovo: Nasze przeciery dwustugramowe zrewolucjonizowały kategorię musów i spowodowały jej znaczący wzrost 12.10.2023 / 12:50
![<p>Kaufland tłumaczy klientom czym są uprawy kontraktowe owoców i warzyw (Kaufland Polska)</p>](https://static.wiadomoscihandlowe.pl/images/2023/10/11/h_486269_220.webp)
Sieć Żabka włącza "dopalacze ekspansji", oferując dodatkowe wsparcie dla nowych franczyzobiorców
Ekosystem detaliczny Grupy Eurocash trapi chroniczna stagnacja? Jak przebiega realizacja strategii przyjętej w 2022 r.?
Alfred Bujara, „Solidarność”: Pracownik sklepu w Polsce wykonuje dwa razy więcej czynności niż jego odpowiednik w Niemczech czy Francji
Tak wygląda nowy sklep autonomiczny Dino. To przyszłość handlu?
Dino uruchomiło "sklep bezobsługowy". Placówka będzie czynna 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu