08.08.2016 / 09:10
StoryEditor

Wysoka produkcja jabłek = niskie ceny

W 2015 r. eksport jabłek z Polski zmniejszył się o 27,8 proc. w porównaniu do 2013 r. (fot. pixabay)
Polska ma szanse umocnić się na pozycji unijnego lidera w produkcji jabłek. Efektem będą jednak niskie ceny owoców – pisze „Rzeczpospolita”.

W 2015 r. w naszym kraju powstawało niemal co trzecie jabłko wyprodukowane w UE. W tym roku udziały te mogą się ponownie zwiększyć. Mimo rosnącej liczby rynków, na które trafiaj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 58% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.03.2025 / 12:44
StoryEditor
Polacy przestają się bać inflacji. Nowy lider rankingu największych obaw i lęków
Inflacja przestała być liderem rankingu obaw Polaków (fot. Shutterstock)

Nie na pierwszym miejscu (jak jeszcze do niedawna), lecz dopiero na trzeciej pozycji w najnowszym badaniu "Bieżące lęki i obawy Polaków" znalazła się inflacja. Obawia się jej 29,8 proc. Najwięcej Polaków martwi się chorób najbliższych osób (37,5 proc.), a na drugim miejscu znalazł się niepokój o własne zdrowie (33,5 proc.). Łącznie autorzy badania zapytali aż o 53 różne "czarne scenariusze".

Badanie przeprowadzone zostało przez UCE Research wspólnie z platformą ePsycholodzy.pl, na próbie 1010 Polaków w wieku 18-80 lat, metodą CAWI. Trzecie miejsce w zestawieniu z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.02.2025 / 11:51
StoryEditor
Rodzina Ito nie przejmie Seven & I. Porażka oferty wartej 58 mld dolarów
Na zdj. sklep sieci 7-Eleven (fot. Sorbis/Shutterstock)

Rodzina założycielska japońskiego giganta handlowego Seven & I Holdings nie zdołała zabezpieczyć finansowania dla planowanego wykupu menedżerskiego (MBO) wartego 58 mld dolarów. W rezultacie akcje spółki gwałtownie spadły, a rywalizująca oferta przejęcia od kanadyjskiej Alimentation Couche-Tard zyskała nowy impe

– Pan Junro Ito i Ito-Kogyo nie przedstawili obecnie żadnej sensownej propozycji, którą Seven & I mogłaby rozważyć – poinformowała firma w oficjalnym oświadczeniu. Jednocześnie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. marzec 2025 01:07