06.04.2020 / 10:58
StoryEditor

Prezydent inauguruje akcję Produkt Polski, zachęcającą do kupna rodzimej żywności

Na zdj. prezydent Andrzej Duda (fot. materiały prasowe, Kancelaria Prezydenta)
Prezydent Andrzej Duda zainauguruje w poniedziałek kampanię "Produkt Polski", która ma zachęcać klientów do kupowania żywności pochodzącej z naszego kraju i promować rodzimą żywność w trudnych czasach.

O akcji poinformował portal wpolityce.pl. Serwis zapewnia, że projekt zakłada "prowadzenie jednolitego oznaczenia produktów polskich, kompleksowe wsparcie polskich producentów o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.03.2025 / 08:06
StoryEditor
TOP 10 tygodnia: Biedronka, ceny, wyroby nikotynowe, Duda, Brzoska, Carrefour, Popeyes, Moja Cena, Orban
Top10 (fot. Wiadomości Handlowe)

Mijający tydzień w handlu to przede wszystkim informacja o wynikach Jeronimo Martins oraz sieci Biedronka. Pojawił się też nowy ranking cenowy ASM, a prezydent Andrzej Duda podpisał ustawę nakładającą podatek na nowe wyroby tytoniowe.

Właściciel Biedronki pokazał wyniki! Zysk netto Jeronimo Martins zmalał o jedną piątą

Sprzedaż właściciela Biedronki, czyli Grupy Jeronimo Martins, wzrosła w 2024 r. o 9...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.03.2025 / 17:04
StoryEditor
Pop Luxury na TOP-ie! Swarovski - producent i dystrybutor kultowych kryształków notuje mocne wzrosty. Rentowność sklepów w górę!
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)

Swarovski Crystal Business opublikował wyniki finansowe za 2024 rok, wykazując znaczący wzrost przychodów i rentowności. Firma osiągnęła przychody w wysokości 1 906 mln euro, co oznacza wzrost o 6 proc. w ujęciu organicznym w porównaniu do roku poprzedniego. W samym czwartym kwartale dynamika wzrostu wyniosła aż 11 proc.

EBITDA wzrosła dwucyfrowo, a zysk operacyjny stał się dodatni po raz pierwszy od pięciu lat. Wyniki te potwierdzają skuteczność strategii LUXignite, która łączy dziedzictwo mark...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 00:27