15.12.2021 / 10:01
StoryEditor

Nowość od Helcom — jabłka prażone z wyjątkowymi dodatkami

Marka Helcom prezentuje nową serię owocowych przetworów (materiał partnera)
Marka Helcom prezentuje nową serię owocowych przetworów. Są to jabłka prażone z aromatycznymi dodatkami, które świetnie sprawdzą się w wielu słodkich przepisach.

Pełne aromatu i smaku jabłka mogą gościć na stołach przez cały rok. Nowość marki Helcom — jabłka prażone z dodatkami — to gotowy do spożycia produkt, który świetnie pasuje do przepisów o różnych poziomach trudności. To doskonała propozycja dla wszystkich zabieganych, którzy świąteczne wypieki zostawiają na ostatnią chwilę, jak również dla mistrzów cukiernictwa lubiących zaszaleć w kuchni.

Jakość i smak

Produkt został przygotowany ze starannie dobranych, soczystych owoców, aromatycznych przypraw i dodatków. Owocowa słodycz została zamknięta w wygodnych do przechowywania i ekologicznych szklanych słoiczkach, po które można sięgać przez cały rok. Smak jabłek uzupełniają wyjątkowe dodatki, tworząc zarówno tradycyjne, jak i bardziej wyszukane kompozycje smakowe. Dzięki temu nowa seria produktów może przypaść do gustu zarówno amatorom tradycyjnych wypieków, jak i poszukiwaczom nowych smaków. 

Jabłek prażonych można smakować w trzech wersjach:

  • Jabłko prażone z aronią
  • Jabłko prażone z płatkami róży
  • Jabłko prażone z wanilią

Kuchenne inspiracje od Helcom

Zaletą nowej serii jabłek prażonych jest możliwość podawania produktu na wiele sposobów. Można ich smakować prosto ze słoika na przykład w ramach lekkiego podwieczorku lub wykorzystać w przepisach. Produkt sprawdzi się jako owocowy dodatek do naleśników, gofrów, jak i owocowych deserów. Natomiast wszystkim fanom smaków dzieciństwa polecamy spróbować tradycyjny ryż z jabłkami z dodatkiem płatków róży. Ten aksamitny smak w niczym nie będzie przypominał jedzenia ze szkolnej stołówki, lecz zachwyci lekkością i wyrazistością.

Jabłka prażone świetnie sprawdzą się w domowych, także w tych świątecznych wypiekach. Dzięki nim w łatwy i szybki sposób można przygotować szarlotkę czy drożdżówki z jabłkiem, a lekka nuta wanilii nada im świątecznego aromatu. Z produktami Helcom przygotowanie świąt to naprawdę prosta sprawa. W ofercie marki oprócz jabłek prażonych można również znaleźć gotowe masy do ciast, wśród nich m.in. masa makowa, kokosowa, czy chałwowa. 

Właścicielem marki Helcom jest firma Greek Trade, znany producent, dystrybutor i importer produktów branży spożywczej, działający na rynku od 1992 roku.
 

16.04.2025 / 15:09
StoryEditor
1728,92 zł - takiego koszyka można pozazdrościć. Uber Eats i Carrefour podsumowują współpracę
Ponad 15 tysięcy produktów na klik – Uber Eats i Carrefour podsumowują pół roku współpracy (fot. Uber Eats)

Sześć miesięcy po starcie, współpraca Uber Eats i Carrefour okazuje się przykładem dynamicznego rozwoju usług q-commerce na polskim rynku. Tylko w tym roku liczba dostaw w ramach współpracy wzrosła 4-krotnie.

Współpraca, zainaugurowana jesienią ubiegłego roku, już po miesiącu przeszła z etapu testów do pełnoskalowej usługi, obejmującej kilkadziesiąt lokalizacji. Obecnie to ponad 120 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2025 / 17:37
StoryEditor
Marki własne do likwidacji? KZSM wskazuje na Lidla, Aldi, Netto i Biedronkę
KZSM domaga się rozwiązania coraz większej sprzedaży marek własnych sieci handlowych (fot. Canva + KZSM)

Mark własne sieci handlowych niszczą polskiego mleczarstwo – uważa szef KZSM. Dlatego chce zmiany prawa tak, aby ograniczyć, a nawet zlikwidować private labels. Jak miałby brzmieć nowy przepis? Na ile marki własne wpływają na handel?

W artykule przeczytasz o: 

  • Czy marki własne sieci handlowych pogarszają sytuację polskiego mleczarstwa?
  • Prezes KZSM uważa, że sieci handlowe posuwają się do kopiowania marek renomowanych
  • W polskim prawie ograniczenia udziału marek własnych istnieje, ale nie działa 
  • Jaki jest udział marek własnych w segmencie FMCG?
  • Pisarek: należy skutecznie podjąć temat likwidacji marek własnych
  • Jak minister Siekierski odniósł się do apelu spółdzielni mleczarskich?

Czy marki własne sieci handlowych pogarszają sytuację polskiego mleczarstwa?

 – Polskie mleczarstwo znalazło się obecnie w trudnej sytuacji rynkowej. Niewątpliwe jednym z czynników wpływających na tę sytuację jest nierozwiązany od wielu lat problem związany z markami własnymi sieci handlowych – to początek pisma jakie Arkadiusz Pisarek, prezes Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich wysłał do Ryszarda Bobera, przewodniczącego senackiej komisji rolnictwa. Pismo trafiło także do Lucjana Zwolaka, wiceprezesa Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa, który po części odpowiada z rynek rolny.

W dalszej części listu szef KZSM prosi o pilne unormowania kwestii marek własnych w handlu produktami polskich producentów rolno-spożywczych w sieciach handlowych.

– Należy podjąć temat likwidacji marek własnych lub skutecznego ich ograniczenia do 20% – postuluje Arkadiusz Pisarek.

Prezes KZSM uważa, że sieci handlowe posuwają się do kopiowania marek renomowanych

Dlaczego marki własne sieci handlowych mają być zagrożeniem dla marek tworzonych przez producentów? Arkadiusz Pisarek tak to argumentuje:

– Koncentracja handlu, sugerowanie konsumentom różnicy pomiędzy produktami wyłącznie na poziomie ceny, a nawet podrabianie lub kopiowanie produktów markowych wpływa negatywnie na wyniki osiągane przez przetwórców, przez co nie mogą oni za dostarczony surowiec zaproponować ceny adekwatnej do poniesionych kosztów – tłumaczy szef Związku.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. kwiecień 2025 23:01