08.03.2022 / 11:09
StoryEditor

Netto sprzeda w Polsce produkty, których nie można wysłać na Ukrainę

Stoisko warzywne w sklepie Netto (materiały prasowe)
Sieć sklepów Netto sprzeda w swoich sklepach w Polsce świeże produkty, które ze względu na działania wojenne nie będą przetransportowane na Ukrainę. Wesprze w ten sposób swoich dostawców.

„Co zrobić ze świeżym produktem, który miał trafić na rynek ukraiński, ale obecna sytuacja to uniemożliwia?” – pyta sieć Netto Polska w swoim poście na profilu Linkedin....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 74% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.03.2025 / 13:14
StoryEditor
Patrycja Sienkiewicz-Nowak, E.Leclerc Polska, gościem na Retail Trends 2025. Opowie o strategiach asortymentowych sieci

W dzisiejszych czasach to konsumenci i technologie kreują nowe możliwości w sektorze FMCG. Jak sieci handlowe na to patrzą i jakie są ich strategie asortymentowe? Będzie to kluczowe pytanie debaty, w której weźmie udział Patrycja Sienkiewicz-Nowak, dyrektor ds. handlu i współpracy międzynarodowej, E.Leclerc Polska.

Patrycja Sienkiewicz-Nowak, dyrektor ds. handlu i współpracy międzynarodowej, E.Leclerc Polska, od 20 lat wyznacza kierunki rozwoju strategii handlowej firmy, skutecznie ne...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.03.2025 / 16:17
StoryEditor
Szef sieci Biedronka wierzy, że rynek ponownie zacznie rosnąć, ale widzi pewne ryzyka. Czy sieć zanotuje wzrost sprzedaży LFL?
Luis Araujo, dyrektor generalny sieci Biedronka

Luis Araujo, dyrektor generalny sieci Biedronka zapytany o to, jak wyglądała kondycja rynku w pierwszych miesiącach br. poinformował, że “w styczniu rynek wciąż był w stagnacji pod względem wolumenu sprzedaży” jednocześnie zasygnalizował, że spodziewa się w tym roku pozytywnych trendów, wskazał także na możliwe ryzyka.

- Wierzę, że zobaczymy pozytywną ewolucję w ciągu roku, prawdopodobnie bardziej pod koniec pierwszej oraz w drugiej połowie roku. Takie są moje oczekiwania - mówi Luis Araujo, d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. marzec 2025 09:20