01.03.2017 / 10:33
StoryEditor

Carrefour wprowadza do sklepów markę BIO warto!

Dział z produktami Bio i Eko w hipermarkecie Carrefour (materiały własne)
Carrefour Polska wprowadza do sprzedaży pochodzące od polskich producentów  warzywa bio marki BIO warto!, której producentem jest Agro Select S.A. Nowa, ekologiczna gama produktów jest dostępna od 28 lutego dla klientów wszystkich hiper- i supermarketów oraz wybranych sklepów Express sieci Carrefour.

Carrefour Polska, odpowiadając na rosnące zainteresowanie świadomych konsumentów, wprowadza nową markę warzyw bio BIO warto!. Gama produktów obejmuje warzywa korzeniowe i okopow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.01.2025 / 14:19
StoryEditor
Mali przedsiębiorcy słono zapłacą? Rzeczniczka MŚP apeluje do premiera i ministrów
Agnieszka Majewska, rzeczniczka MŚP

Agnieszka Majewska, Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców zwróciła się do Premiera Donalda Tuska oraz ministrów klimatu i środowiska oraz rozwoju i technologii z apelem o ułatwienie przedsiębiorcom rozliczenia korzystania z maksymalnych cen energii w 2024 roku. Jeżeli przedsiębiorcy nie rozliczą się do końca lutego, mogą dotknąć ich poważne kary.

Rozliczenie jest konieczne, ponieważ rozumiane jest jako pomoc publiczna. Nowe regulacje w tym zakresie, obowiązujące od 27 listopada 2024 r., mogą zdaniem rzeczniczki MŚP utru...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.01.2025 / 13:29
StoryEditor
"Specyficzna logistyka, lokalne prawo i nowy system dystrybucji". Jak wygląda przepis Żabki na biznes w Rumunii?
Logo sieci Froo należącej do Grupy Żabka (fot. materiały prasowe)

Grupa Żabka rozwija skrzydła w Rumunii. W grudniu ubiegłego roku otwarty został 50. sklep Froo. Lecz jak informuje grupa, nie byłoby to możliwe bez wsparcia i doświadczenia Exorigo-Upos, technologicznego partnera projektu. Jak firma przyczyniła się do rozwoju sieci?

Jak informuje Żabka, we wprowadzaniu marki Froo, kluczową rolę odegrała firma Exorigo-Upos, która dzięki swojemu dotychczasowemu doświadczeniu z Ruminii pozwoliła wypracować odp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. styczeń 2025 15:11