08.07.2016 / 11:45
StoryEditor

Carrefour rozwija koncept świeżo wyciskanych soków

Carrefour pozwala klientom na wyciskanie soku z pomarańczy w 34 sklepach na terenie Polski (fot. materiały prasowe)
Sieć Carrefour w ciągu ostatnich pięciu miesięcy zwiększyła liczbę sklepów, których klienci samodzielnie mogą wycisnąć sok z pomarańczy, o 100 proc. Koncept świeżo wyciskanych soków rozwijany jest przez francuską sieć w Polsce od stycznia 2015 r. Carrefour jest jednym z pierwszych detalistów, który zdecydował się na rozwój takiego projektu w naszym kraju.

Po udanych wynikach sprzedaży w 5 sklepach Carrefour, sieć zdecydowała się na rozszerzenie konceptu o kolejne sklepy, w tym o liczne supermarkety. - Sieć Carrefour w Polsce rozp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.12.2024 / 20:34
StoryEditor
Konsumenci będą mniej oszczędzać, a „więcej” kupować w sklepach i konsumować
Spadek optymizmu wraz z rosnącą inflacją może ograniczać apetyt gospodarstw domowych na zakupy, pomimo utrzymującego się realnego wzrostu wynagrodzeń

Zgodnie z opublikowanymi w ubiegłym tygodniu przez GUS danymi nominalna dynamika sprzedaży detalicznej w przedsiębiorstwach zatrudniających powyżej dziewięciu osób zwiększyła się w listopadzie do 3,4 proc. r/r wobec 2,3 proc. w październiku, kształtując się znacząco powyżej konsensusu rynkowego (2,1 proc.). Czy w IV kw. br. można spodziewać się przyspieszenia konsumpcji?

Dynamika sprzedaży detalicznej liczonej w cenach stałych zwiększyła się w listopadzie do 3,1 proc. r/r wobec 1,3 proc. w październiku, kształtując się powyżej konsensu rynkowego...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.12.2024 / 12:02
StoryEditor
Pieluchy nasza duma narodowa. Produkty z jednej fabryki w Polsce trafiają do ponad 130 sieci detalicznych w blisko 40 krajach na całym świecie
Każdego dnia z pieluszek wytwarzanych na Targówku korzystają 3 miliony dzieci na całym świecie (fot. mat.pras.)

Stołeczna fabryka jest jednym z kluczowych zakładów na krajowej i globalnej mapie firmy. To właśnie tutaj zaczynają swoje życie największe innowacje marki, a inżynierowie i specjaliści z pozostałych fabryk produkujących pieluszki Pampers poznają najnowsze technologie. Fabryka właśnie świętuje 30-lecie.

Fabryka Pampers na Targówku to pierwszy zakład produkcyjny P&G i jedna z siedmiu jednostek biznesowych, które koncern ulokował w Polsce. Poza warszawską fabryką pieluszek firma ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. styczeń 2025 08:57