10.08.2018 / 10:29
StoryEditor

Bonduelle z mocnym wzrostem sprzedaży

(fot. freeimages.com)
W roku obrotowym 2017-2018, który zakończył się 30 czerwca Grupa Bonduelle osiągnęła przychody w wysokości 2 776,6 mln euro. Oznacza to wzrost o 21,4 proc.

W tym czasie firma kontynuowała proces restrukturyzacji grupy, która została zreorganizowana w zakresie dwóch segmentów operacyjnych (konserwy, mrożonki, świeże produkty) wraz z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.03.2025 / 09:00
StoryEditor
Top 10 tygodnia: wzrost sprzedaży detalicznej, Tak-Tu, najtańsza sieć handlowa, spadek popularności dyskontów, sprzedaż właściciela Pyszne.pl
Najważniejsze wydarzenia w branży handlowej (fot. Shutterstock, materiały prasowe, wiadomoscihandlowe.pl)

Mijający tydzień przyniósł wiadomości o wzroście sprzedaży detalicznej. Z danych YouGov dowiedzieliśmy się również czy siecią handlową, która wygrywa wojnę cenową jest Biedronka, Lidl, czy Dino. Z kolei z danych koszyka ASM SFA poznaliśmy najtańszego detalistę w Polsce. A Proxi.cloud podało informacje, który kanał sprzedażowy cieszy się największą popularnością. Prześledziliśmy również powiązania nowej sieci hard dyskontów Tak-Tu, która pojawiła się w kraju oraz z powodu rocznicy wybuchu pełnoskalowego konfliktu w Ukrainie porozmawialiśmy z Maciejem Hermanem, dyrektore zarządzającym firmy Wedel.

1. "Ale urwał!" Styczniowa sprzedaż detaliczna powyżej oczekiwań. Które kategorie zanotowały wzrosty?

Styczniowe dane GUS zaskoczyły ekonomistów. Sprzedaż detaliczna w c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.02.2025 / 10:40
StoryEditor
Właściciel sieci Biedronka będzie sprzedawał za pośrednictwem sieci Lulu marki własne na Bliskim Wschodzie
Hipermarket Lulu w Jeddah, Arabia Saudyjska (Shutterstock)

Jeronimo Martins, właściciel m.in. sieci Biedronka, poinformował o finalizacji rozmów z międzynarodową siecią hipermarketów LuLu Group International w sprawie "dystrybucji jednej z marek" grupy do kilku krajów na Bliskim Wschodzie.

José Luís Bayo, Export Director w Grupie Jerónimo Martins, poinformował w mediach społecznościowych o nawiązaniu współpracy z gigantem handlu bliskowschodniego, LuLu Group Inter...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. marzec 2025 18:50