28.11.2024 / 13:47
StoryEditor

Q-Concept zmienia podejście do sprzedaży... serów

Q-Concept firmy Euroser Dairy Group to innowacyjne podejście do sprzedaży serów, które zmienia oblicze rynku.

Q-Concept, innowacyjny projekt Euroser Dairy Group, wnosi świeże spojrzenie na sprzedaż serów, idealnie wpisując się w dynamicznie rozwijający się polski rynek. Nasz kraj, będący jednym z największych producentów serów w Europie, charakteryzuje się rosnącym zapotrzebowaniem na produkty wysokiej jakości, o zróżnicowanych smakach i pochodzeniu.

Dlaczego Q-Concept jest odpowiedzią na potrzeby polskiego rynku?

Przede wszystkim wzrasta świadomość konsumentów. Polacy coraz chętniej sięgają po produkty premium, doceniając różnorodność smaków i autentyczność pochodzenia. Q-Concept oferuje szeroki wybór europejskich serów DOP (Chronione Oznaczenie Pochodzenia), gwarantujących najwyższą jakość i tradycyjne metody produkcji.

Rosnąca popularność serów w kuchni polskiej również sprzyja rozwojowi tego segmentu rynku. Sery coraz częściej pojawiają się w polskiej kuchni, nie tylko jako dodatek do dań, ale także jako samodzielna przekąska. Q-Concept oferuje szeroki wybór serów, które doskonale komponują się z różnymi potrawami.

image
FOTO: fot. Materiał Partnera

Co wyróżnia Q-Concept?

Innowacyjne podejście do sprzedaży: Dobrane porcje serów, estetyczne opakowania i wygodne rozwiązania logistyczne sprawiają, że Q-Concept to idealne rozwiązanie zarówno dla dużych sieci handlowych, jak i małych sklepów specjalistycznych.

  • Najwyższa jakość: Wszystkie sery oferowane w ramach Q-Concept pochodzą od renomowanych producentów i spełniają najwyższe standardy jakości.
  • Szeroki wybór: Ponad 60 rodzajów europejskich serów, w tym kultowe Asiago DOP, Fourme d’Ambert DOP, Gorgonzola DOP czy Queso Manchego DOP, gwarantuje, że każdy klient znajdzie coś dla siebie.
  • Wsparcie dla partnerów: Euroser Dairy Group oferuje swoim partnerom kompleksowe wsparcie, od doradztwa w zakresie wyboru produktów po działania marketingowe.
24.02.2025 / 17:59
StoryEditor
Właściciel sieci The Mexican, Pizzanova i Spoco Taco stawia na delivery i przewiduje wzrost zysku netto o co najmniej 1 mln zł
Lokal gastronomiczny firmy Mex Polska

Grupa Mex Polska, ogłosiła rozszerzenie strategii o segment delivery, nawiązując współpracę z globalnym liderem dostaw posiłków na wynos firmą Glovo. Dzięki tej strategicznej decyzji grupa zamierza znacząco zwiększyć przychody i zyski netto, dostosowując ofertę swoich popularnych konceptów kulinarnych do rosnącego popytu na usługi delivery.

Holding Mex Polska szacuje, że decyzja ta może skutkować zwiększeniem przychodów w segmencie restauracyjnym Grupy o co najmniej 5 proc. rocznie. Szacuje się, że taki wzrost przy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.03.2025 / 18:02
StoryEditor
30 lat darmowych zakupów w Lidlu. Kto, gdzie i jak może je wygrać?
Jeden z oddziałów sieci Lidl zorganizował bardzo atrakcyjny konkurs dla klientów (fot. Shutterstock)

Sieci handlowe robią wiele, żeby skłonić klientów do zakupów w swoich sklepach, ale krok, na który zdecydował się Lidl, mocno dystansuje konkurencję. Niemiecka sieć zorganizowała konkurs, w którym klienci mogą wygrać darmowe zakupy nie przez tydzień, miesiąc czy rok, ale przez 30 lat.

"Chapeau bas!" a po polsku "Czapki z głów!" – tak Sebastian Rennack, analityk handlu detalicznego oraz założyciel firmy Aletos Retail Advisory podsumował w mediach społecz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. marzec 2025 21:21