03.08.2017 / 13:10
StoryEditor

Biedronka wprowadza do sklepów skyr pod marką własną

(Biedronka)
Należąca do Grupy Jeronimo Martins sieć sklepów Biedronka wprowadziła do oferty - pod marką własną Fruvita - skyr, czyli jogurt typu islandzkiego. Ruch Biedronki potwierdza widoczną od pewnego czasu na rynku tendencję, która zmieniła marki własne z narzędzia do konkurowania cenowego, w koncept mający budować unikalność oferty, a tym samym lojalność klientów.

Wprowadzony przez Biedronkę produkt doskonale wpisuje się także w kilka trendów, które są bardzo mocno widoczne na rynku spożywczym, czyli kwestie diety i zdrowia (niska zawart...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.01.2025 / 09:54
StoryEditor
Orlen Paczka trafi do Poczty Polskiej? Firma potwierdza, że jest zainteresowana przejęciem automatów paczkowych
Sebastian Mikosz, prezes Poczty Polskiej (fot. Poczta Polska)

Sebastian Mikosz, prezes Poczty Polskiej oświadczył w poniedziałek, że firma którą kieruje "jest zainteresowana przejęciem paczkomatów Orlenu". Jak podkreślił menedżer, w grę wchodzi jakaś "forma domówienia się, zakupu lub stworzenia spółki".

O potencjalnym nabyciu przez Pocztę Polskę automatów paczkowych Orlenu Sebastian Mikosz opowiedział na antenie TVP Info. W trakcie wywiadu oświadczył, że na razie "ten proces...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.01.2025 / 16:20
StoryEditor
Handel gra z WOŚP. Co Biedronka, Lidl czy Aldi oraz inni przedstawiciele branży przygotowali na 33. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy?
Handel gra z WOŚP. Co Biedronka, Lidl czy Aldi oraz inni przedstawiciele branży przygotowali na 33. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy? (fot. WOŚP)

33. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 26 stycznia 2025 roku, a przygotowania do niego idą pełną parą. Tegoroczna zbiórka środków na rzecz onkologii i hematologii dziecięcej zaangażowała m.in. Biedronkę, Lidl czy Aldi, wiele centrów handlowych i jak co roku Allegro. W jaki sposób wsparły one tę szlachetną inicjatywę?

Sieć sklepów Biedronka ponownie odgrywa kluczową rolę w zbiórce jako sponsor główny Finału WOŚP. Już od grudnia klienci mogą wesprzeć akcję, przekazując dowolne kwoty przy kasac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. styczeń 2025 14:11