11.10.2019 / 17:08
StoryEditor

ZM Henryk Kania: Prokuratura chce zabezpieczyć niemal 15 mln zł

(fot. mat. pras.)
Zakłady Mięsne Henryk podały, że 10 października pełnomocnikowi zarządcy doręczono zarządzenie zabezpieczenia. Na podstawie tego zarządzenia prokuratura zawnioskowała do Urzędu Skarbowego o dokonanie zabezpieczenia należności pieniężnej w kwocie 14,7 mln zł.

Podstawę prawną zarządzenia stanowi postanowienie o zabezpieczeniu majątkowym wydane przez Prokuraturę Regionalną w Katowicach dnia 25 września 2019 r. w którym postanowiono zab...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.03.2025 / 15:30
StoryEditor
Reklama Lidla w telewizji, a może smsy od Biedronki? Zobacz, jakie formy reklamy preferują Polacy [BADANIE]

ARC Rynek i Opinia zapytało polskich konsumentów o preferowane formy reklamy. Z badania dowiadujemy się, czy Polacy wolą oglądać spoty w telewizji, dostawać gazetkę do skrzynki na listy, czy może mieć styczność z reklamami umieszczanymi bezpośrednio w sklepach.

Jak tłumaczą autorzy badania, niewątpliwie fenomenem w tym zestawieniu okazał się direct mail, czyli materiały drukowane, co do zasady wrzucane do skrzynek na listy. Badan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.03.2025 / 15:12
StoryEditor
Pedro Soares Dos Santos, szef Jeronimo Martins, ujawnia cel: 50 mld euro sprzedaży do 2030 r. Wskazuje jednak na niepewność geopolityczną
Pedro Soares dos Santos (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

- Chcielibyśmy osiągnąć 50 mld sprzedaży do roku 2030 – zapowiada Pedro Soares Dos Santos, szef Jeronimo Martins. Biznesmen nie zdradza szczegółów dotyczących wkładu poszczególnych rynków w rozwój sprzedaży, zapowiada jednak, że obecnie firma pracuje nad planem strategicznym i wskazuje na zagrożenia geopolityczne.

Pedro Soares Dos Santos, CEO Jeronimo Martins wskazuje, że miniony rok był niezwykle trudny, ale ocenia go jako dobry dla grupy i spółek w poszczególnych krajach. – W 2024 roku ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 09:42