15.02.2017 / 16:18
StoryEditor

Sieć Alma jest winna Tarczyńskiemu 1,9 mln zł

Puste półki w Delikatesach Alma (fot. materiały własne)
Firma Tarczyński poinformowała, że znajdująca się w restrukturyzacji spółka Alma Market zalega jej z wypłatą 1,9 mln zł. W związku ze złożonym we wtorek przez Alma Market wnioskiem o ogłoszenie upadłości, zarząd Tarczyńskiego podjął decyzję o dokonaniu odpisu aktualizującego należności z tytułu dostaw i usług w kwocie właśnie 1,9 mln zł.

- Kwoty odpisu z tytułu współpracy z kontrahentem ma charakter szacunkowy. Ostateczna kwota odpisu zostanie ujęta w jednostkowym i skonsolidowanym sprawozdaniu finansowym za 201...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 76% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.01.2025 / 18:06
StoryEditor
Co hamuje dynamikę wzrostu sprzedaży detalicznej w Polsce? Analitycy mają swoją teorię
Jakub Borowski, główny ekonomista Credit Agricole Bank Polska

Zgodnie z opublikowanymi danymi GUS nominalna dynamika sprzedaży detalicznej w przedsiębiorstwach zatrudniających powyżej 9 osób zmniejszyła się w grudniu do 2,7 proc. r/r wobec 3,4 proc. w listopadzie, kształtując się znacząco poniżej konsensusu rynkowego (4,4 proc.) i powyżej naszej prognozy (2,1 proc.).

Dynamika sprzedaży detalicznej liczonej w cenach stałych zmniejszyła się w grudniu do 1,9 proc. r/r wobec 3,1 proc. w listopadzie, kształtując się znacząco poniżej konsensu rynk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.01.2025 / 12:50
StoryEditor
MediaMarkt coraz mocniej stawia na usługi dla klientów. Co okaże się hitem: model subskrypcyjny, usługa concierge czy ubezpieczenia sprzętu? [WYWIAD]
Karolina Fijołek-Gajewska, dyrektorka departamentu usług w MediaMarkt (fot. MediaMarkt)

Jakie są główne priorytety MediaMarkt w kontekście podnoszenia satysfakcji klientów? Jakie cele firma stawia sobie w ramach gospodarki obiegu zamkniętego oraz jakie nowe inicjatywy i udogodnienia wprowadza, aby zakupy były bardziej wygodne? Z tymi pytaniami mierzy się Karolina Fijołek-Gajewska, dyrektorka departamentu usług w MediaMarkt.

Oferta usług w MediaMarkt jest dość szeroka. Jakie są główne priorytety firmy w tym zakresie?

Karolina Fijołek-Gajewska, dyrektorka departamentu usług w MediaMarkt: W M...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. styczeń 2025 19:53