15.02.2017 / 16:18
StoryEditor

Sieć Alma jest winna Tarczyńskiemu 1,9 mln zł

Puste półki w Delikatesach Alma (fot. materiały własne)
Firma Tarczyński poinformowała, że znajdująca się w restrukturyzacji spółka Alma Market zalega jej z wypłatą 1,9 mln zł. W związku ze złożonym we wtorek przez Alma Market wnioskiem o ogłoszenie upadłości, zarząd Tarczyńskiego podjął decyzję o dokonaniu odpisu aktualizującego należności z tytułu dostaw i usług w kwocie właśnie 1,9 mln zł.

- Kwoty odpisu z tytułu współpracy z kontrahentem ma charakter szacunkowy. Ostateczna kwota odpisu zostanie ujęta w jednostkowym i skonsolidowanym sprawozdaniu finansowym za 201...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 76% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2024 / 17:54
StoryEditor
Powierzchni w centrach i parkach handlowych przybywa w Polsce na potęgę. Czym to pachnie dla rynku?
W ocenie ekspertów coraz wyższe nasycenie rynku powierzchnią handlową powinno skłonić najemców do szukania lokalizacji alternatywnych np. przy głównych ulicach największych polskich miast (fot. Shutterstock)

Polski rynek zajął w 2024 r. drugie miejsce w Europie pod względem wielkości powierzchni oddanej do użytku w centrach i parkach handlowych, ustępując pod tym względem jedynie Francji – wynika z raportu międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield „Trends Radar. Rynek nieruchomości od stabilizacji do optymizmu”. Co więcej, eksperci prognozują, że w 2025 r. nasz kraj tę lokatę utrzyma.

Dane Cushman & Wakefield pokazują, że na rynku powierzchni handlowej w Polsce obserwowane jest pewne spowolnienie (przejawiające się przede wszystkim w spadku liczby nowo roz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.11.2024 / 17:22
StoryEditor
Promocje na Black Week wystartowały - na Allegro rok temu z akcji skorzystało 6,5 mln klientów. Co kupowano najczęściej? [DANE]
Blisko 66 proc. Polaków zdarzyło się zrobić zakupy podczas  Black Week.

Na największej polskiej platformie zakupowej ruszyła akcja rabatowa z okazji Black Week. Rok temu skorzystało z niej ponad 6,5 mln allegrowiczów. Popularnością cieszyło się kilka kategorii, w tym tradycyjnie odzież i kosmetyki.

Teraz przez najbliższe dwa tygodnie, na Allegro będzie można skorzystać nawet z 50-procentowych promocji na tysiące produktów, w tym m.in. artykuły marek Apple, Acer, Lenovo, Ma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. listopad 2024 01:11