23.11.2020 / 16:49
StoryEditor

Paweł Nowak, dyrektor Goodvalley: Ponad 40 proc. Polaków ogranicza jedzenie mięsa

Paweł Nowak, dyrektor zarządzający Goodvalley (fot. WH)
Z badań przeprowadzanych wśród konsumentów wynika, że ok. 10 proc. Polaków deklaruje wegetarianizm. Ten odsetek jest jeszcze większy w grupie ludzi młodych. Co więcej, aż 41 proc. osób, spomiędzy tych, które nadal jedzą mięso, twierdzi, że w czasie pandemii ogranicza jego spożycie – wskazał Paweł Nowak, dyrektor zarządzający Goodvalley, podczas prelekcji „Będziemy jeść mniej mięsa?” na Retail&FMCG Congress 2020.

Paweł Nowak zwrócił uwagę, że osoby, które zdecydowały się na niejedzenie mięsa, często odkrywają, że nie jest to łatwą decyzją. – Zdarza się, że całkowita rezygnacja z produktó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2024 / 12:35
StoryEditor
Jakie zmiany dla handlu detalicznego przyniesie zwycięstwo Trumpa? [ANALITYCY]
Prezydentura “Trump 2.0” przyniesie zmiany gospodarze, wstrząsy rynkowe i nowe możliwości, których konsekwencje będą widoczne także w handlu detalicznym - twierdzi Neil Saunders z Global Data

Druga kadencja Donalda Trumpa na stanowisku prezydenta Stanów Zjednoczonych spowoduje, że sprzedawcy detaliczni w USA bez wątpienia staną w obliczu pozytywów i negatywów, a także dużej dawki niepewności - twierdzi amerykańska firma analityczna Global Data.

- Prezydentura “Trump 2.0” przyniesie zmiany gospodarze, wstrząsy rynkowe i nowe możliwości, których konsekwencje będą widoczne także w handlu detalicznym - twierdzi ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.11.2024 / 11:05
StoryEditor
Niedługo Black Friday. Jakie pokolenie najbardziej skorzysta z promocji?
Jakie pokolenie najbardziej skorzysta z Black Friday? (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Black Friday, który swoje korzenie ma w Stanach Zjednoczonych, z roku na rok zyskuje popularność również w Polsce. Według badań PMR Market Experts, ponad połowa Polaków (54 proc.) planuje w tym roku wziąć udział w konsumpcyjnym święcie.

- Aż 84 proc. osób, które skorzystały z rabatów rok temu, planuje to powtórzyć, podczas gdy 14 proc. jeszcze się waha. Natomiast z osób, które w 2023 roku nie brały udziału w wy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 23:56