27.04.2023 / 17:15
StoryEditor

LabFarm zapowiada rewolucję. Jednak zanim mięso komórkowe trafi do sklepów minie jeszcze kilka lat

Wiesław Macherzyński, COO firmy LabFarm (fot. mat. pras.)
Chcemy być gotowi do sprzedaży mięsa wyhodowanego komórkowo w momencie, w którym regulacje prawne będą na to pozwalać. Jesteśmy przekonani, że to tylko kwestia kilku, a nie kilkunastu lat, gdy mięso hodowlane pojawi się na sklepowych półkach – mówi Wiesław Macherzyński, COO firmy LabFarm.

LabFarm to pierwsza w Polsce spółka, która podjęła się produkcji mięsa komórkowego. Firma uruchomiła laboratorium w grudniu 2022 r. Aktualnie trwają w nim prace nad wyhodowan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.03.2025 / 17:11
StoryEditor
Rafał Brzoska zainwestuje 100 mln złotych w CCC. Swoje trzy grosze zamierza wyłożyć też Zygmunt Solorz, twórca Polsatu
A&R Investments Limited, firma powiązana z twórcą InPostu Rafałem Brzoską, podało, że zamierza zainwestować 100 mln zł w CCC (fot. materiały prasowe)

A&R Investments Limited, firma należąca do twórcy InPostu Rafała Brzoski, ujawniła dziś w komunikacie dla inwestorów, że zamierza zainwestować 100 mln zł w CCC w ramach oferty akcji serii N. Zygmunt Solorz też zadeklarował finansowe wsparcie dla CCC.

Wiele się dziś wydarzyło w temacie CCC, czyli jednej z największych firm w branży obuwniczej w Polsce. Jej akcjonariusze zdecydowali na poniedziałkowym nadzwyczajnym walnym zgro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.03.2025 / 10:05
StoryEditor
Stokrotka pomiędzy Lidlem a Biedronką. Czego supermarkety nauczyły się od dyskontów? Jak wyglądają wyzwania dla formatu na 2025 r.? [WYWIAD]
Na zdj. sklep sieci Stokrotka w Katowicach (fot. Anna Gawlik/Shutterstock)

Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu oraz dyrektor sprzedaży i marketingu sieci Stokrotka podkreśla w wywiadzie z portalem wiadomoscihandlowe.pl, że branża handlowa znalazła się w sytuacji, w której zarówno dyskonty, jak i supermarkety coraz bardziej się do siebie upodabniają. - Zoptymalizowaliśmy asortyment – zmniejszając jego szerokość, co pozwoliło na ograniczenie kosztów magazynowania i uproszczenie procesów operacyjnych. Dodatkowo supermarkety coraz bardziej stawiają na marki własne. Z kolei dyskonty wprowadzają więcej znanych brandów, akcji in-out, co także sprawia, że formaty coraz bardziej się do siebie zbliżają.

image
Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu, Stokrotka (fot. mat. prasowe)
...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 14:36