22.10.2020 / 08:53
StoryEditor

Jak zadbać o stoisko mięsne w dobie pandemii?

Większość przetworów mięsnych jest spożywana w stanie surowym i może stanowić doskonały wektor dla wirusa (fot. WH)
Kryzys wywołany epidemią koronawirusa coraz bardziej odciska swe piętno na funkcjonowaniu sektora handlu. Konsumenci podzielili się na dwie grupy – jedni podchodzą do zagrożenia w odpowiedzialny sposób, inni obnoszą się ze swoim korona-sceptycyzmem. Wszyscy są naszymi klientami. Co robić, żeby nie naruszyć poczucia bezpieczeństwa u jednych oraz przestrzeni wolności u drugich?

Nowa sytuacja, w jakiej wszyscy się znaleźliśmy nie pozostała bez wpływu na funkcjonowanie stoisk mięsnych, m.in. dlatego, że spadła częstotliwość codziennych zakupów na rzecz w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.06.2024 / 14:08
StoryEditor
Aldi rozszerza portfolio marek własnych. Czy River Cola wygra z Coca-Colą i Pepsi?
Sieć Aldi rozszerza portfolio marek własnych dostępnych w dyskontach w Polsce (fot. Mateusz Libisz)
Marka River obecna w portfolio Grupy Aldi Nord już od kilkudziesięciu lat, jak dotąd nie była dostępna w sklepach w Polsce. Władze sieci uznały, że przyszedł czas na jej debiut na naszym rynku.

– Marka River w tym roku obchodzi jubileusz 50-lecia w Adli Nord Group, a w Aldi Polska zalicza swój debiut – informuje Paweł Czeluśniak, dyrektor kategorii napojów bezal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.06.2024 / 09:50
StoryEditor
Ceny słodyczy, chemii gospodarczej i napojów znów poszły w górę. Co jeszcze zdrożało?
Ceny słodyczy, chemii gospodarczej i napojów znów poszły w górę (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
W maju słodycze i desery były droższe o 12,9 proc. niż rok wcześniej. Poza nimi najmocniej, bo o 9,7 proc., skoczyły ceny chemii gospodarczej. Z kolei napoje bezalkoholowe podrożały o 6,3 proc. – wynika z raportu "Indeks cen w sklepach detalicznych". Rosną też ceny m.in. ketchupów, majonezów, musztard i przypraw.

W ubiegłym miesiącu ceny 12 spośród 17 analizowanych kategorii produktów wzrosły jednocyfrowo rdr. W kwietniu było takich segmentów na rynku dziesięć, a w marcu osiem. Do tego o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 09:31