08.06.2017 / 14:21
StoryEditor

Firma Sunny Family – producent wafli zbożowo-ryżowych - chce podbić rynek USA

Polski producent wafli zbożowo-ryżowych – kaliski Sunny Family - rozpoczyna właśnie podbój Ameryki. Firma, działająca na polskim rynku wartym 150-160 mln, szuka możliwości dynamicznego rozwoju i podwojenia obrotów. Dzięki pierwszej umowie, na półkach amerykańskich sklepów wkrótce mają pojawić się trójkątne wafelki Bellido a firma liczy na realizację planów.

To kolejny kontrakt – po Litwie, Łotwie, Estonii, Niemczech, Wielkiej Brytanii i Węgrzech – budujący naszą pozycję na rynkach zagranicznych. Obecnie prowadzimy rozmowy z sieciam...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.07.2024 / 13:32
StoryEditor
Trwa dobra passa na polskim rynku nieruchomości handlowych. Popyt napędzają nowe marki, ruch klientów i dobre obroty
Galeria handlowa, centrum handlowe, klienci, ruch, schody ruchome
Jak wynika z podsumowania sytuacji w sektorze nieruchomości handlowych w Polsce, dokonanego przez międzynarodową agencję doradczą Cushman & Wakefield, w II kwartale bieżącego roku na rynek trafiło osiem nowych obiektów handlowych, a w budowie pozostaje ok. 400 tys. mkw. powierzchni. Dobrym rezultatom po stronie podaży towarzyszy niesłabnące zainteresowanie ze strony nowych marek, a także dobre wyniki sprzedaży detalicznej, odwiedzalności centrów handlowych i ich obrotów.

Duża aktywność developerów

W II kwartale 2024 roku deweloperzy oddali do użytku ok. 124 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej, która obejmowała osiem nowych inwest...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.07.2024 / 18:26
StoryEditor
Skarbówka kazała Żabce zapłacić 44 mln zł zaległego podatku i odsetki
Sklep Żabka (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandowe.pl)
Żabka Polska w ub. roku otrzymała wynik kontroli celno-skarbowej wszczętej dwa lata wcześniej. Sprawa dotyczyła rzetelności wywiązywania się z obowiązku płatnika podatku dochodowego od osób prawnych. Organ zakwestionował prawo do zastosowania zwolnienia odsetek z podatku. Spółka podjęła decyzję o pobraniu podatku w kwocie niemal 44 tys. zł i odsetek od tej kwoty. Wystąpiła również o stwierdzenie nadpłaty i zwrot podatku.

Odsetki, jakie Żabka musiała zapłacić od spornej kwoty po kontroli wyniosły 17,7 mln zł. Były tak wysokie, ponieważ sprawa dotyczyła podatku za lata 2018 i 2019.

"W dn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 15:30