19.12.2018 / 14:52
StoryEditor

Unilever przejmuje holenderską markę The Vegetarian Butcher

()
Przejęcie przez Unilever holenderskiej marki The Vegetarian Butcher wpisuje się w globalną strategię firmy, która zakłada powiększanie portfolio o marki z kategorii produktów roślinnych - zdrowszych i wywierających  mniejszy wpływ na środowisko. Jest to też odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów, którzy coraz częścią sięgają po żywność wegetariańską i wegańską. 

Dla holenderskiej marki The Vegetarian Butcher jest to kolejny krok na drodze do zostania „największym rzeźnikiem na świecie”. - Międzynarodowy zasięg Unilever, obejmujący 190 k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.07.2024 / 09:03
StoryEditor
Kierowcy Ubera obchodzą prawo i unikają mandatów, korzystając ze sztuczki "na kuriera"
Kierowcy Ubera bez polskiego prawa jazdy obchodzą prawo i dalej realizują przewozy osób, zatrudniając się formalnie jako kurierzy dostarczający jedzenie (fot. Shutterstock)
Ostatnie dni przyniosły zaostrzenie przepisów dotyczących kierowców pracujących w oparciu o aplikacje takie jak Uber, Bolt czy FreeNow. Część firm działających w tym modelu, dostosowała się do nowych regulacji, ale są też takie, które próbuje je obejść, m.in. zatrudniając kierowców udających kurierów rozwożących jedzenie.

Na skutek nowelizacji ustawy o transporcie drogowym, która została przyjęta 26 maja 2023 r., od 17 czerwca br. wszyscy taksówkarze muszą legitymować się polskim prawem jazdy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2024 / 17:00
StoryEditor
Fuzja z udziałem producenta oleju Kujawskiego pod znakiem zapytania. KE stawia warunki. Czy Bunge będzie musiało sprzedać zakłady w Polsce?
Komisja Europejska zglasza zastrzeżenia do fuzji koncernu Bunge (producenta oleju marki Kujawski) z firmą Viterra (fot. Shutterstock)
Komisja Europejska zgłosiła zastrzeżenia do fuzji koncernu Bunge z firmą Viterra. Dotyczą one konkretnych rynków, czyli Polski oraz Węgier. Co „narzeczeni” są w stanie poświęcić, żeby do tego mariażu jednak doprowadzić?

Wbrew oczekiwaniom koncernu Bunge (producenta olejów takich marek jak Kujawski,  Oliwier, Bartek; tłuszczów do smarowania sygnowanych brandami Smakowita, Optima, Masmix czy Fin...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 17:54