16.05.2018 / 13:31
StoryEditor

Geraldine Huse, prezes Procter&Gamble CEE: inwestujemy w internet rzeczy

(Fot. wiadomoscihandlowe.pl)
W Procter&Gamble projektując nowe produkty kierujemy się rozwojem nowych technologii. Dzięki temu podsuwamy konsumentom rozwiązania, które ułatwiają im życie, takie jak szczoteczka do zębów połączona ze smartfonem – mówiła Geraldine Huse, prezes Procter & Gamble na Europę Centralną podczas dyskusji otwierającej Kongres Rynku FMCG, który odbył się 10 maja w Warszawie.

Geraldine Huse stwierdziła, że przez 180 lat istnienia Procter& Gamble zawsze stawiał na rozwój – firma jako pierwsza zainwestowała np. w reklamy telewizyjne. – Teraz inwestyc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.01.2025 / 16:30
StoryEditor
Dino rezygnuje z jaj z chowu klatkowego. Do kiedy sieć realizuje postanowienie?
Sklep sieci Dino Polska (Shutterstock)

Dino Polska, jedna z największych sieci handlowych w Polsce, ogłosiła dalsze kroki w kierunku wycofania jaj z chowu klatkowego ze swojej oferty. To odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów oraz zmieniające się standardy w zakresie dobrostanu zwierząt. W 2025 roku sieć planuje całkowite wyeliminowanie tego typu jaj ze sprzedaży.

Proces wycofywania jaj z chowu klatkowego w sieci Dino trwa już od dłuższego czasu. Firma intensywnie pracuje nad zwiększeniem udziału w swojej ofercie jaj z chowu ściółkowego, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.01.2025 / 15:49
StoryEditor
Sieć Rossmann bije kolejne rekordy. Jak wyglądają plany inwestycyjne sieci drogerii na 2025 r.?
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Rossmann może uznać 2024 rok za bardzo udany. Firma osiągnęła rekordowy obrót w wysokości 15,3 mld euro, przy wzroście sprzedaży o 10,2 proc. w ramach grupie – co przekłada się na bardzo pozytywny rozwój biznesu, na dziewięciu rynkach europejskich, gdzie operator zarządza siecią niemal 5000 sklepów.

W Niemczech gdzie Rossmann ma 2311 placówki sprzedaż wzrosła o 6 proc. do 9,9 mld euro. Na pozostałych rynkach, w tym Polsce, Węgrzech, Czechach, Turcji, Albanii, Kosowie, Hisz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 05:33