Jak wynika z raportu Nielsena „Home & beauty loves eco”, już blisko 40 proc. Polaków interesuje się produktami ekologicznymi i naturalnymi. Największa wrażliwość ekologiczna, a co za tym idzie skłonność do zakupów produktów tej kategorii występuje u mieszkańców dużych i średnich aglomeracji miejskich. Swą przygodę konsumenci zaczynają od produktów spożywczych, ale szybko sięgają również po kosmetyki, chemię domową czy ubrania. Wybór takich produktów to dla nich kolejny „mały gest” na rzecz środowiska, jednak wciąż poszukują wiedzy w tym zakresie.
Jak wynika z danych agencji Nielsen, w przypadku kategorii chemii gospodarczej 64 proc. konsumentów decyduje się na zakup tego typu produktów w wersji bio i eko przez wzgląd na środowisko. 27 proc. z nich jest gotowych zapłacić więcej za wyroby zawierające organiczne, bądź naturalne składniki. Pod tym względem jesteśmy na poziomie średniej europejskiej.
Na rozwój trendów związanych z ekologią na rynku chemii gospodarczej wpływa m.in. to, że pozostaje on pod silnym wpływem przemysłu kosmetycznego. W detergentach podobnie jak w recepturach kosmetyków zaczyna się używać naturalnych ekstraktów, kompozycji zapachowych i innych składników sprawiających, że produkt jest bardziej ekologiczny w odbiorze.
Nowe ekologiczne produkty do zmywania
W odpowiedzi na rosnącą świadomość ekologiczną wśród konsumentów firma Europe Distribution Group Sp. z o.o., która jest globalnym dystrybutor chemii gospodarczej i kosmetyków, wprowadziła właśnie na rynek nową ekologiczną linię do zmywania GlanzMeister Platinum. W ofercie znalazły się między innymi: biodegradowalne tabletki w samorozpuszczanej folii pakowanie w trzech wygodnych gramaturach oraz niezwykle wydajny żel w wygodnej butelce z okienkiem wizyjnym z podziałką.
Produkty GlanzMeisyter Plaitinum powstały w oparciu o zasadę poszanowania ekologii i w zgodzie z otaczającą naturą. Dowodem na to jest przyznany certyfikat Ecolabel poświadczający spełnienie wyśrubowanych norm ekologicznych. Brak w składzie zeolitów, fosforanów i mikroplastiku oraz opakowania nadające się do recyclingu to znak rozpoznawczy całej linii. Certyfikat Ecolabel jest dowodem na to, że środki te zostały zaprojektowane w taki sposób, aby ich oddziaływanie na środowisko było ograniczone do minimum.
Środki z linii GlanzMeister Platinium działają już w 35 stopniach Celsjusza i doskonale radzą sobie nawet z najbardziej uciążliwymi zabrudzeniami, nadają połysk i chronią naczynia przed korozją, dbając jednocześnie o środowisko naturalne.
Jakość potwierdzona certyfikatem
Certyfikat Ecolabel, który widnieje na produktach z linii GlanzMeister Platinium, jest dobrowolnym certyfikatem przyznawanym przez Komisję Europejską od 1992 roku zarówno produktom jak i usługom, których cały cykl życia ma jak najmniejszy wpływ na środowisko naturalne. Certyfikat mogą uzyskać wszystkie produkty oraz usługi, z wyjątkiem pożywienia, napojów, produktów farmaceutycznych oraz wyrobów medycznych.
Co wyróżnia środki czystości GlanzMeister?
Marka GlanzMeister to nowoczesna linia środków do zmywania naczyń. W ofercie znajdu-ją się między innymi produkty do zmywarek takie jak kapsułki żelowe i proszkowe, tabletki, płynny żel, czy też sól, ponadto w asortymencie znajdują się także płyny do mycia naczyń, środki do czyszczenia zmywarki, a także odświeżacze.
Wszystkie produkty GlanzMeister cechuje wydajność oraz doskonałe właściwości czyszczące. W składzie tych produktów znajdują się substancje gwarantujące dłuższą żywotność naczyń i zmywarki.
Linia Glanz Meister Platinum to:
• certyfikat ecolabel,
• 0% zeolitów, fosforanów i mikroplastiku w składzie,
• opakowania nadające się do recyclingu,
• biodegradowalne tabletki w samorozpuszczalnej folii,
• skuteczność już w 35 stopniach Celsjusza,
• połysk bez smug i zacieków,
• ochrona zmywarki przed kamieniem,
• zawartość cynku i aktywnego tlenu,
• cena konkurencyjna w stosunku do popularnych na rynku marek produktów do zmywarki.
Globalny dystrybutor
Europe Distribution Group Sp. z o.o. to nowoczesna, dynamicznie rozwijająca się firma o ugruntowanej pozycji na rynku, zajmująca się dystrybucją kosmetyków oraz chemii gospodarczej z całego świata. Jej mocną stroną jest unikalna oferta produktowa. Oprócz popularnych na rynku produktów jest autoryzowanym dystrybutorem znanych i cenionych przez klientów marek takich jak: Der Waschkönig, Herr Klee, WäscheMeister, GlanzMeister, WC Meister czy Buzzy. W swojej ofercie posiada ponad 1500 produktów przeszło 140 marek z całego świata.
W ofercie posiada m.in.: środki piorące (proszki, żele i płyny do prania, kapsułki czy też odplamiacze), środki czystości (płyny do podłóg, linie do czyszczenia WC, odświeżacze, płyny do czyszczenia armatury, szyb), bogaty asortyment do zmywarek, odświeżacze powietrza, a także duży wybór kosmetyków.
Europe Distribution Group współpracuje z sieciami sklepów, dystrybutorami, hurtowniami i innymi podmiotami w całej Europie. Prowadzi eksport produktów do krajów Europy Centralnej, Wschodniej oraz Zachodniej, Krajów Bałtyckich, Bałkanów, Skandynawii, Azji, Bliskiego Wschodu, a także Afryki.