18.05.2021 / 17:30
StoryEditor

Ekologiczne środki do zmywania coraz częściej poszukiwane przez polskiego konsumenta

Nowa ekologiczna linia do zmywarek od Europe Distribution Group (materiał partnera)
Trend eco na dobre wpisał się w naszą rzeczywistość. Coraz więcej Polaków żywi przekonanie, że ich decyzje zakupowe mają wpływ na środowisko. Wszystko zaczęło się od ekologicznej żywności, ale już od dawna zainteresowanie konsumentów objęło również kosmetyki i artykuły chemii domowej, a w szczególności produkty do mycia naczyń. Wrażliwość ekologiczna konsumenta i poszukiwanie przez niego produktów przyjaznych środowisku  sprawiło, że na sklepowych półkach jest coraz więcej środków do zmywania z tej kategorii. Wiele sklepów zdecydowało się również na wydzielenie specjalnych stref z produktami ekologicznymi. Takie produkty w swojej ofercie ma znany, globalny dystrybutor chemii gospodarczej i kosmetyków - firma Europe Distribution Group Sp. z o.o., która wprowadziła właśnie na rynek nową ekologiczną linię do zmywarki – GlanMeister Platinum.

Jak wynika z raportu Nielsena „Home & beauty loves eco”, już blisko 40 proc. Polaków interesuje się produktami ekologicznymi i naturalnymi. Największa wrażliwość ekologiczna, a co za tym idzie skłonność do zakupów produktów tej kategorii występuje u mieszkańców dużych i średnich aglomeracji miejskich. Swą przygodę konsumenci zaczynają od produktów spożywczych, ale szybko sięgają również po kosmetyki, chemię domową czy ubrania. Wybór takich produktów to dla nich kolejny „mały gest” na rzecz środowiska, jednak wciąż poszukują wiedzy w tym zakresie.

Jak wynika z danych agencji Nielsen, w przypadku kategorii chemii gospodarczej 64 proc. konsumentów decyduje się na zakup tego typu produktów w wersji bio i eko przez wzgląd na środowisko. 27 proc. z nich jest gotowych zapłacić więcej za wyroby zawierające organiczne, bądź naturalne składniki. Pod tym względem jesteśmy na poziomie średniej europejskiej.

Na rozwój trendów związanych z ekologią na rynku chemii gospodarczej wpływa m.in. to, że pozostaje on pod silnym wpływem przemysłu kosmetycznego. W detergentach podobnie jak w recepturach kosmetyków zaczyna się używać naturalnych ekstraktów, kompozycji zapachowych i innych składników sprawiających, że produkt jest bardziej ekologiczny w odbiorze. 

Nowe ekologiczne produkty do zmywania

W odpowiedzi na rosnącą świadomość ekologiczną wśród konsumentów firma Europe Distribution Group Sp. z o.o., która jest globalnym dystrybutor chemii gospodarczej i kosmetyków, wprowadziła właśnie na rynek nową ekologiczną linię do zmywania GlanzMeister Platinum. W ofercie znalazły się między innymi: biodegradowalne tabletki w samorozpuszczanej folii pakowanie w trzech wygodnych gramaturach oraz niezwykle wydajny żel w wygodnej butelce z okienkiem wizyjnym z podziałką

Produkty GlanzMeisyter Plaitinum powstały w oparciu o zasadę poszanowania ekologii i w zgodzie z otaczającą naturą. Dowodem na to jest przyznany certyfikat Ecolabel poświadczający spełnienie wyśrubowanych norm ekologicznych. Brak w składzie zeolitów, fosforanów i mikroplastiku oraz opakowania nadające się do recyclingu to znak rozpoznawczy całej linii. Certyfikat Ecolabel jest dowodem na to, że środki te zostały zaprojektowane w taki sposób, aby ich oddziaływanie na środowisko było ograniczone do minimum. 

Środki z linii GlanzMeister Platinium działają już w 35 stopniach Celsjusza i doskonale radzą sobie nawet z najbardziej uciążliwymi zabrudzeniami, nadają połysk i chronią naczynia przed korozją, dbając jednocześnie o środowisko naturalne.

Jakość potwierdzona certyfikatem 

Certyfikat Ecolabel, który widnieje na produktach z linii GlanzMeister Platinium, jest dobrowolnym certyfikatem przyznawanym przez Komisję Europejską od 1992 roku zarówno produktom jak i usługom, których cały cykl życia ma jak najmniejszy wpływ na środowisko naturalne. Certyfikat mogą uzyskać wszystkie produkty oraz usługi, z wyjątkiem pożywienia, napojów, produktów farmaceutycznych oraz wyrobów medycznych.

Co wyróżnia środki czystości GlanzMeister?

Marka GlanzMeister to nowoczesna linia środków do zmywania naczyń. W ofercie znajdu-ją się między innymi produkty do zmywarek takie jak kapsułki żelowe i proszkowe, tabletki, płynny żel, czy też sól, ponadto w asortymencie znajdują się także płyny do mycia naczyń, środki do czyszczenia zmywarki, a także odświeżacze.

Wszystkie produkty GlanzMeister cechuje wydajność oraz doskonałe właściwości czyszczące. W składzie tych produktów znajdują się substancje gwarantujące dłuższą żywotność naczyń i zmywarki.

Linia Glanz Meister Platinum to:
•    certyfikat ecolabel,
•    0% zeolitów, fosforanów i mikroplastiku w składzie,
•    opakowania nadające się do recyclingu,
•    biodegradowalne tabletki w samorozpuszczalnej folii,
•    skuteczność już w 35 stopniach Celsjusza,
•    połysk bez smug i zacieków,
•    ochrona zmywarki przed kamieniem,
•    zawartość cynku i aktywnego tlenu,
•    cena konkurencyjna w stosunku do popularnych na rynku marek produktów do zmywarki.

Globalny dystrybutor

Europe Distribution Group Sp. z o.o. to nowoczesna, dynamicznie rozwijająca się firma o ugruntowanej pozycji na rynku, zajmująca się dystrybucją kosmetyków oraz chemii gospodarczej z całego świata. Jej mocną stroną jest unikalna oferta produktowa. Oprócz popularnych na rynku produktów jest autoryzowanym dystrybutorem znanych i cenionych przez klientów marek takich jak: Der Waschkönig, Herr Klee, WäscheMeister, GlanzMeister, WC Meister czy Buzzy. W swojej ofercie posiada ponad 1500 produktów przeszło 140 marek z całego świata. 

W ofercie posiada m.in.: środki piorące (proszki, żele i płyny do prania, kapsułki czy też odplamiacze), środki czystości (płyny do podłóg, linie do czyszczenia WC, odświeżacze, płyny do czyszczenia armatury, szyb), bogaty asortyment do zmywarek, odświeżacze powietrza, a także duży wybór kosmetyków. 

Europe Distribution Group współpracuje z sieciami sklepów, dystrybutorami, hurtowniami i innymi podmiotami w całej Europie. Prowadzi eksport produktów do krajów Europy Centralnej, Wschodniej oraz Zachodniej, Krajów Bałtyckich, Bałkanów, Skandynawii, Azji, Bliskiego Wschodu, a także Afryki.
 

14.11.2024 / 13:24
StoryEditor
Rosnące koszty i ZUS największymi obawami mikro i małych firm w Polsce [ANALITYCY]
Według raportu UCE Research rosnące koszty i ZUS największymi obawami mikro i małych firm w Polsce (fot. Shutterstock)

Według najnowszego raportu UCE Research i kancelarii ProPrawni "Bieżące obawy i lęki mikrofirm oraz małych przedsiębiorstw w Polsce", mikro i małe firmy w Polsce zmagają się z wieloma obawami dotyczącymi swojej działalności. Największym zmartwieniem dla ankietowanych okazały się stale rosnące koszty operacyjne.

Aż 36,7 proc. przedsiębiorców wymieniło wzrost kosztów operacyjnych jako największe zagrożenie. - Zwiększenie kosztów prowadzenia działalności budzi najczęstsze obawy, bo bezpoś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2024 / 13:02
StoryEditor
Nestle sprzeda swój segment wody butelkowanej? Spółka szuka partnerów do biznesu
Nestle szuka partnerów do biznesu w segmencie wody (fot. testing/Shutterstock.com)

Jak donosi esmmagazine.com, spożywczy gigant Nestle w najbliższych miesiącach będzie otwarty na różne transakcje oraz partnerstwa w kwestii swojego segmentu wody butelkowanej.

Jako pierwszy informację opublikował Reuters. Nestle szuka oszczędności i przeprowadza zmiany strukturalne w swojej firmie. Jedna z nich polegać ma na wydzieleniu segmentu wody ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 23:07