06.11.2023 / 09:26
StoryEditor

Jacobs Douwe Egberts wybuduje zakład na Dolnym Śląsku. Skorzysta z dużego dofinansowania od ministerstwa

Na zdj. fabryka Jacobs Douwe Egberts w Berlinie (fot. Mo Photography Berlin/Shutterstock)
W dolnośląskim Jaworze powstanie nowa fabryka firmy Jacobs Douwe Egberts. Budowa inwestycji dofinansowanej z ministerialnego programu ruszy w 2026 r. i potrwa cztery lata.

O sprawie donosi Gazeta.pl. Jak czytamy w serwisie, nowy zakład Jacobs Douwe Egberts ma być jednym z najbardziej nowoczesnych tego typu obiektów na świecie, z wysokim poziomem ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2024 / 09:44
StoryEditor
Transport na świeżo. Jak zwiększyć efektywność dostaw warzyw, owoców i nabiału?
Coraz ściślejsza współpraca sieci handlowych z firmami logistycznymi przekłada się na realne korzyści finansowe (fot. Shutterstock)

Sieci coraz mocniej inwestują w produkty świeże, bo to magnes, który przyciąga klientów do sklepów i pozwala budować masę marży na innych kategoriach produktowych. Żeby przyciągać, produkty te muszą mieć wysoką jakość i być dobrze wyeksponowane, co nie jest ani łatwe, ani tanie. Gdzie zatem szukać efektywności w dostawach?

Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny sieci Biedronka, w niedawnym wywiadzie dla portalu www.wiadomoscihandlowe.pl powiedział: „Na pewnym etapie zrozumieliśmy, że oferujemy klien...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.11.2024 / 14:27
StoryEditor
Łukasz Dojka, Xtreme Fitness Gyms: widzę w Polsce przestrzeń nawet dla 1000 naszych klubów
Założyciel Xtreme Fitness Gyms

Xtreme Fitness Gyms stale rozbudowuje swoją działalność. Sieć jeszcze w tym roku chce otworzyć swój setny punkt, a do 2027 r. na mapie naszego kraju ma być ich blisko 230. Dynamiczny rozwój firmy jest odpowiedzią na potrzeby społeczeństwa, które coraz większą uwagę skupia na swoim zdrowiu i aktywności fizycznej. - Statystyki pokazują, że mamy w kraju około 3 tys. klubów fitness. Przy 16-procentowej penetracji rynku, będziemy musieli podwoić tę liczbę - mówi Łukasz Dojka, założyciel Xtreme Fitness Gyms.

Xtreme Fitness Gyms stawia coraz pewniejsze kroki na rodzimym rynku franczyzowym. Sieć liczy już łącznie ponad 80 klubów fitness i nic nie wskazuje na to, by zdjęła nogę z gazu....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 10:20