23.01.2024 / 11:05
StoryEditor

Konsumenci nie ufają promocjom w sklepach internetowych

Polacy mają mocno ograniczone zaufanie do akcji rabatowych oferowanych w e-sklepach (fot. Dmytro Sheremeta)
Polacy mają mocno ograniczone zaufanie do akcji rabatowych oferowanych w e-sklepach. 69,8 proc. konsumentów weryfikuje, jaka faktycznie była najniższa cena danego towaru w konkretnym e-sklepie w ostatnich 30 dniach. Najbardziej dociekliwe są osoby w wieku 25-34 lat, z kolei najczęściej pomijają ten proces seniorzy. Wydaje się, że kupujący wciąż widzą spory problem z poprawnym stosowaniem unijnej dyrektywy Omnibus przez e-sklepy.

Z sondażu przeprowadzonego przez UCE Research i Grupę Blix wynika, że aż 69,8 proc. dorosłych Polaków, dokonując zakupów lub szukając produktów w promocjach w sklepach interneto...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2024 / 12:34
StoryEditor
25 tys. maszyn na 25-lecie. Inpost uruchomił jubileuszowy paczkomat. Wiemy, gdzie on jest
Paczkomat nr 25 tys. stanął kilka dni temu na południu Warszawy (fot. mat.pras.)

W ciągu ostatnich 12 miesięcy Grupa InPost zainstalowała rekordową liczbę maszyn – aż 10 000, zwiększając liczbę urządzeń aż o jedną trzecią r/r. 13 grudnia uruchomiła jubileuszowy paczkomat z numerem 25 000.

Podczas oficjalnego uruchomienia 25 000 paczkomatu, który znajduje się na warszawskim Gocławku przy ulicy Koprzywiańskiej 3, wszyscy klienci nadający i odbierający przesyłki otr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.12.2024 / 16:41
StoryEditor
Centra handlowe czeka oblężenie. Eksperci szacują, że ruch w nich wzrośnie o ponad 30 proc.
Największy ruch w centrach handlowych będzie cztery do sześcoiu dni przed Wigilią (fot. Shutterstock)

Co drugi konsument (51,2 proc.) zamierza przed najbliższymi światami udać się na zakupy do galerii i centrów handlowych – wynika z badania przeprowadzonego w pierwszych dniach grudnia przez UCE Research i Proxi.cloud. Kiedy w obiektach tego typu będzie najtłoczniej?

Rok temu, w okresie trzech tygodni przed Wigilią ruch w galeriach i centrach handlowych wzrósł średnio o 34 proc. w porównaniu do referencyjnego okresu, przyjętego od 30 paźdz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. grudzień 2024 18:54