Konferencja to nie tylko okazja do poznania najnowszych danych dotyczących trendów w branży spożywczej, ale przede wszystkim przestrzeń na dyskusję o najważniejszych innowacjach w dziale spożywczo-gastronomicznym związanych z roślinnym mega trendem oraz możliwość nawiązania kontaktów i wymiany doświadczeń w przyjaznej atmosferze.
W 2023 roku kampania RoślinnieJemy zwraca uwagę nie tylko na istotne innowacje w zakresie roślinnej żywności, a także ogólnie pojętego rynku alternatyw białka. Organizatorzy konferencji pokażą kierunki, w których może rozwijać się segment roślinny, przedstawią różne podejścia do roślinnego odżywiania w społeczeństwie, a także przyjrzą się kwestii żywienia masowego oraz systemowym barierom stojącym przed producentami żywności.
Tegorocznej edycji konferencji towarzyszy kolejna odsłona Plant-Powered Pitching organizowana we współpracy z akceleratorem Foodtech.ac. To przestrzeń dla innowatorów z pomysłami na zrewolucjonizowanie światowego systemu produkcji żywności, szansa zaprezentowania się przed branżową widownią i pozyskanie środków na rozwój - informacje o zapisach do konkursu wkrótce pojawią się w kanałach komunikacji RoślinnieJemy.
O kampanii RoślinnieJemy
RoślinnieJemy to biznesowo-społeczna kampania, której celem jest wsparcie producentów żywności, sieci handlowych, właścicieli restauracji w procesie wdrażania oraz promowania roślinnych produktów i dań.
Ruszyła sprzedaż biletów Early Bird na konferencję, można zakupić je na stronie Eventory: https://eventory.cc/event/ppp-2023.
Ramowy program Plant-Powered Perspectives będzie dostępny na stronie internetowej wydarzenia: https://konferencje.roslinniejemy.org/ppp-2023.