Konferencje partnerów

Rok wyzwań dla branży roślinnej – podsumowanie 6. edycji konferencji branżowej Plant-Powered Perspectives. 23.10.2023 / 15:23

84 projekty nominowane w XIV edycji PRCH RETAIL AWARDS 20.10.2023 / 15:53

Branża spożywcza musi działać natychmiast. My stawiamy na czysty skład 18.10.2023 / 13:07

Marki własne z różnych stron Europy w Targach Kielce. Poznają je kupcy z Polski i zagranicy 16.10.2023 / 11:30

XIV edycja PRCH Retail Awards 13.10.2023 / 09:37

FMCG Blix Awards przyznane po raz pierwszy. Do kogo trafiły? 12.10.2023 / 12:33

Szymon Mordasiewicz, GfK: Konsumenci trzy razy oglądają każdą złotówkę przed jej wydaniem 11.10.2023 / 20:29

Jak nowe technologie zmieniają oblicze sprzedaży? II edycja Polish National Sales Forum już 5 października! 02.10.2023 / 10:50

Catman, jak konsument, potrzebuje personalizacji. Wywiad z Kamilą Perką
Moja Cena – nowy hard dyskont w Warszawie. Kolejny szyld sklepowy rosyjskich oligarchów [GALERIA]
Papryka z Biedronki i Lidla pod lupą ekspertów fundacji Pro-Test. Wykryto obecność pestycydów. Czy są powody do niepokoju?
Żabka coraz bardziej obiadowa. Jak zmienia się projekt sieci w obszarze karmienia klientów?
Kroczące rabaty w Carrefourze. Sieć twierdzi, że Polacy je lubią