05.03.2023 / 11:06
StoryEditor

Michał Kołodziejczak: Trzeba wymierzyć ostre działania w sieci supermarketów. Ponad połowa produktów musi pochodzić z Polski

Michał Kołodziejczak, AgroUnia (Hubert Wójcik)
Zdaniem lidera AgroUnii w Polsce powinno się wprowadzić maksymalne marże na handlu żywnością i ograniczyć działania dużych sieci. Ponad połowa produktów ma powchodzić z Polski.

– Dziś jest „wolna amerykanka” i samowolka  jeżeli chodzi o przejmowanie naszego rynku, handel i dystrybucję i produkcję, która ciągle jest utrudniana – powiedział Kołodziej...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 76% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.02.2025 / 13:13
StoryEditor
Adam Mickiewicz i Stańczyk promują marki własne Aldi Polska. Mocna mieszanka kawy i AI
Aldi Polska wykorzystał AI do stworzenia grafiki reklamowej (mat. prasowe)

Sieć Aldi ruszyła z najnowszą komunikacją promującą markę własną kawy Barissimo. Kampania „Barissimo – ożywi Twój dzień" wykorzystuje możliwości i narzędzia sztucznej inteligencji do stworzenia grafiki reklamowej, bazującej na obrazach mistrzów malarstwa. To pierwsze takie przedsięwzięcie w historii Aldi Polska. Kampanii towarzyszą działania POS, w tym aromamarketing oraz komunikacja w social mediach.

W kampanii wykorzystano znane dzieła mistrzów malarstwa, w tym obrazy takie jak: "Mona Lisa" i "Portret Ginevry Benci" Leonarda da Vinci, "Dziewczyna z perłą" autorstwa Joh...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.02.2025 / 10:39
StoryEditor
Lidl mówi wprost o Zielonym Ładzie: Trzeba go dostosować do realiów rynkowych
Maciej Marcinkowski, Lidl Polska (fot. Lidl Polska)

Maciej Marcinkowski, dyrektor ds. Inwestycji w Lidl Polska, twierdzi, że unijne regulacje w zakresie Zielonego Ładu wymagają dostosowania do realiów rynkowych, a samo prawodawstwo musi być bardziej przewidywalne.

- W obliczu nieuchronnych zmian klimatycznych oraz rosnącej świadomości ekologicznej, europejski krajobraz regulacyjny przechodzi transformację, której celem jest stworzenie zró...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 21:06