22.12.2017 / 08:20
StoryEditor

Uniwersytet Przedsiębiorczości Livio kształci swoich franczyzobiorców

Krzysztof Tokarz, prezes GK Specjał (fot. fot. materiały prasowe)
Grupa Kapitałowa Specjał stawia na edukację swoich pracowników i franczyzobiorców. Specjalnie uruchomiona platforma e-learningowa ma nauczyć ich m.in. zarządzania sklepowymi półkami, a także sztuki negocjacji. Firma myśli także o tworzeniu szkoleń dla podmiotów zewnętrznych.

- To narzędzie szkoleniowe zostało uruchomione z myślą o naszych franczyzobiorcach. Chcieliśmy na platformie internetowej stworzyć całą bibliotekę specjalistycznych szkoleń dla ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2024 / 14:57
StoryEditor
Od dziś żywność na wynos nie tylko w plastikowych opakowaniach. Klient musi mieć alternatywę
Kubki (fot. Shutterstock)
Od 1 lipca wchodzą w życie przepisy, które nakładają na sprzedawców napojów i posiłków na wynos konieczność zaoferowania konsumentowi opakowań alternatywnych innych niż plastikowe.

To efekt implementacji do polskiego porządku prawnego dyrektywy SUP. Przepisy zakładają, że w restauracjach, sklepach czy hurtowniach konsumentom można sprzedawać na wynos napoj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.06.2024 / 10:56
StoryEditor
UOKiK bada skargi klientów na dwa internetowe sklepy odzieżowe należące do Grupy Kapitałowej Immobile
UOKiK bada skargi klientek korzystających z oferujących odzież sklepów internetowych Laurella oraz Quiosque, naleążąych do Grupy Kapitałowej Immobile (fot. Shutterstock)
Od początku roku do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynęło 90 skarg na internetowe sklepy laurella.pl i quiosque.pl, należące do notowanej na warszawskiej giełdzie Grupy Kapitałowej Immobile. Na co narzekają klienci i jak tłumaczy się właściciel brandów?

Z informacji przekazanych Pulsowi Biznesu przez UOKiK wynika, że klienci sklepów laurella.pl i quiosque.pl zgłaszają, że nie otrzymują zamówionych produktów. Skarżą się też na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 09:57