02.04.2024 / 14:03
StoryEditor

Ceny mięsa u hodowcy, przetwórcy i w sklepie. Jak bardzo się od siebie różnią?

W zeszłym roku ceny mięsa wieprzowego w Polsce pozostawały relatywnie stabilne i wysokie (fot. Shutterstock)
Ile dostaje za mięso producent, jak kształtują się ceny u przetwórców, a w jakiej cenie kupuje je ostatecznie konsument? Bank BNP Paribas wziął pod lupę rynki wieprzowiny, wołowiny i drobiu. Sprawdź jak bardzo różni się poziom cen w poszczególnych ogniwach łańcucha dostaw.

W zeszłym roku ceny mięsa wieprzowego w Polsce pozostawały relatywnie stabilne i wysokie. Jak wskazywała Magdalena Kowalewska, senior analyst of Food&Agri Sector w Banku BNP Par...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2024 / 09:12
StoryEditor
Drogeria DM wkracza do Łodzi. To będzie już 50. sklep sieci w Polsce
Drogeria DM wkracza do Łodzi. To 50. sklep sieci otwarty w Polsce (fot. materiały prasowe)

Drogeria DM, jedna z najbardziej rozpoznawalnych sieci kosmetycznych w Europie, otworzy 18 grudnia swój pierwszy sklep w Łodzi. Debiut w Centrum Handlowym Sukcesja to zarazem 50. placówka DM w Polsce, co podkreśla dynamiczny rozwój sieci na naszym rynku.

Otwarcie drogerii DM w Łodzi ma dla sieci wyjątkowe znaczenie, ponieważ to już 50. sklep DM w Polsce. – Debiut w Łodzi jest dla nas szczególnie ważny, bo to wyjątkowe miasto na ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2024 / 22:32
StoryEditor
SZYKUJE SIĘ GIGAFUZJA W SŁODYCZACH! Mondelez może przejąć Hershey i dodać więcej czekolady do ciasteczek Oreo
Słodycze i przekąski od koncernu Mondelez, fot. Mondelez

Koncern Mondelez International, specjalizujący się w produkcji przekąsek i słodyczy bada możliwości przejęcia kultowego amerykańskiego producenta czekolady firmy Hershey Co. Taka transakcja oznacza trzęsienie ziemi na globalnym rynku słodyczy. Dlaczego firmy ją rozważają?

Warto przypomnieć, że w 2016 r. producent ciasteczek Oreo i czekolady Cadbury podjął próbę przejęcia firm Hershey. Jednak Mondelez zdecydował się wycofać z transakcji po tym jak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. grudzień 2024 14:46