29.02.2016 / 20:41
StoryEditor

Biedronka zmienia design produktów na Wielkanoc

Produkty wielkanocne z Biedronki w nowych projektach opakowań ()
Produkty wielkanocne z Biedronki w nowych projektach opakowań ()
Produkty wielkanocne z Biedronki w nowych projektach opakowań ()
Produkty wielkanocne z Biedronki w nowych projektach opakowań ()
Produkty wielkanocne z Biedronki w nowych projektach opakowań ()
Kiełbasa Biała na Wielkanoc z Biedronki ()
Produkty wielkanocne z Biedronki w nowych projektach opakowań ()
Chrzan ostry na Wielkanoc z Biedronki ()
Produkty wielkanocne z Biedronki w nowych projektach opakowań ()
Produkty wielkanocne z Biedronki w nowych projektach opakowań ()
Produkty wielkanocne z Biedronki w nowych projektach opakowań ()
Produkty wielkanocne z Biedronki w nowych projektach opakowań ()
Sieć sklepów Biedronka zdecydowała się na zmianę wyglądu opakowań wybranych produktów pod marką własną. Nowy pogodny i wesoły design opakowań kojarzy się ze Świętami Wielkanocnymi i wiosną. Na pudełkach i słoikach pojawiły się motywy z kurczakami, kwiatami, czy pisankami.

W tym roku na Wielkanoc zmieniły się nie tylko sklepy sieci Biedronka, które zostały ozdobione budującymi świąteczny nastrój motywami zwierząt i kwiatów. Operator postanowił wpr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2024 / 14:28
StoryEditor
Reckitt sprzedaje swoje marki homecare. Kto powalczy o przejęcie Air Wick i Cillit Bang?
Cillit Bang, marka należąca do Reckitt Benckiser (fot. Shutterstock)

Brytyjski gigant produkujący m.in. artykułów gospodarstwa domowego, leki (np. Strepsils, Nurofen), jak również środki do higieny osobistej, Reckitt Benckiser planuje sprzedaż kluczowych marek z segmentu środków czystości – wśród zainteresowanych są wielkie fundusze inwestycyjne.

Fundusze inwestycyjne, takie jak Advent International i Apollo Global, należą do grona zainteresowanych przejęciem części aktywów Reckitt Benckiser z sektora środków czystości, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.11.2024 / 11:56
StoryEditor
Czy nocna prohibicja może zaszkodzić Żabce? CEO twierdzi, że nie będzie miała wpływu na sklepy sieci
Sklep Żabka (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandowe.pl)

W Polsce trwają prace nad projektami wprowadzającymi restrykcje w sprzedaży alkoholu. Obecnie najważniejsze z nich to projekt Ministerstwa Zdrowia oraz nocna prohibicja w Warszawie. CEO Grupy Żabka, Tomasz Suchański opowiedział o tym czy sieć ma się czego obawiać.

Na konferencji Grupy Żabka prezes, Tomasz Suchański został zapytany o wpływ planowanych ograniczeń sprzedaży alkoholu w godzinach wieczornych i nocnych na sklepy sieci Żabka. Ja...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. listopad 2024 02:18