E-commerce

Rafał Drzewiecki z TikToka prelegentem kongresu Retail Trends 2025. Weźmie udział w debacie o trendach przyszłości 10.03.2025 / 14:24

Jak AI i drony zmieniają rynek dostaw? Eksperci Wolt wskazują na pięć kluczowych trendów 10.03.2025 / 14:12

Operator sieci Costa Coffee rozwija strategię omnichannel. Lagardère wchodzi na nowe platformy i notuje wzrost sprzedaży 10.03.2025 / 13:13

Program lojalnościowy Zalando Plus rusza w Polsce. Co platforma zaproponuje klientom? 10.03.2025 / 09:34

Arkadiusz Krupicz, Pyszne.pl: platformy dostawcze to nowe centra handlowe. Jak q-commerce zmienia współczesny handel? 07.03.2025 / 16:09

Decydujące, świadome i oszczędne. Jak Polki robią zakupy? 07.03.2025 / 12:39

B2B w e-commerce. Potencjał, trendy i wskazówki dla firm 06.03.2025 / 15:25

Maciej Kroenke, Strategy& Polska, gościem Retail Trends 2025. Weźmie udział w debacie na scenie Economy & Retail Forecasts 06.03.2025 / 13:34

Catman, jak konsument, potrzebuje personalizacji. Wywiad z Kamilą Perką
Moja Cena – nowy hard dyskont w Warszawie. Kolejny szyld sklepowy rosyjskich oligarchów [GALERIA]
Papryka z Biedronki i Lidla pod lupą ekspertów fundacji Pro-Test. Wykryto obecność pestycydów. Czy są powody do niepokoju?
Żabka coraz bardziej obiadowa. Jak zmienia się projekt sieci w obszarze karmienia klientów?
Kroczące rabaty w Carrefourze. Sieć twierdzi, że Polacy je lubią