06.07.2022 / 12:15
StoryEditor

Polacy liderami pod względem zamówień wegeburgerów na Glovo

Glovo (Shutterstock.com)
Z danych Glovo wynika, że Polska zdecydowanym liderem pod względem liczby zamówień wegetariańskich burgerów wśród wszystkich 24 krajów, w których działa Glovo. W ostatnim roku ich konsumpcja wzrosła o 156 proc. Udział wegeburgerów zamawianych w Polsce stanowi jedną trzecią wszystkich tego typu zamówień na całym Glovo.

Globalna sprzedaż produktów roślinnych dynamicznie rośnie i w ciągu najbliższych lat może osiągnąć wzrost na poziomie od 20 do nawet 30 proc. – podają autorzy „Atlasu Mięsa 2022...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.08.2024 / 08:30
StoryEditor
Członek rady nadzorczej Dino dokupił akcje spółki, korzystając z mocnej przeceny
Członek rady nadzorczej Dino nabył akcje spółki (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Piątkowe tąpnięcie na kursie Dino Polska przez niektórych inwestorów zostało uznane za dobrą okazję do zakupu akcji spółki po cenie najniższej od lat. Jak ujawniła firma, 150 akcji spółki kupił jeden z członków rady nadzorczej.

Sławomir Jakszuk 23 sierpnia nabył łącznie 150 akcji, płacąc średnio 314,90 zł za jeden walor. Do Jakszuka należało do tej pory 1,6 tys. akcji Dino.

Dino mocno potani...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.08.2024 / 11:03
StoryEditor
Sokołów inwestuje w e-commerce. Sprzedaż produktów mięsnych online dynamicznie rośnie
Sokołów dynamicznie rozwija swoją obecność w kanale e-commerce (fot. ŁS/wiadomoscihandlowe.pl)

Grupa Sokołów dynamicznie rozwija swoją obecność w kanale e-commerce. Jak firma zamierza maksymalnie wykorzystać potencjał sprzedaży internetowej? Jakie innowacje planuje wdrożyć? Jakie wyzwania napotyka w tym segmencie?

W branży mięsnej, tradycyjnie zdominowanej przez sprzedaż stacjonarną, kanał e-commerce od kilku lat zyskuje na znaczeniu. Jak podkreśla Katarzyna Indycka, e-commerce manager w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. wrzesień 2024 01:04