23.07.2020 / 19:18
StoryEditor

Nestle zadebiutuje z marką Garden Gourmet w sieciach sklepów w Polsce. Na razie zamiennik mięsa trafia do HoReCa

Nestle wprowadza do Polski markę Garden Gourmet (wiadomoscihandlowe.pl/Magdalena Głowacka)
Nestle wprowadza do Polski markę Garden Gourmet (wiadomoscihandlowe.pl/Magdalena Głowacka)
Nestle wprowadza do Polski markę Garden Gourmet (wiadomoscihandlowe.pl/Magdalena Głowacka)
Nestle wprowadza do Polski markę Garden Gourmet (wiadomoscihandlowe.pl/Magdalena Głowacka)
Nestle wprowadza do Polski markę Garden Gourmet (wiadomoscihandlowe.pl/Magdalena Głowacka)
Nestle wprowadza do Polski markę Garden Gourmet (wiadomoscihandlowe.pl/Magdalena Głowacka)
Nestle wprowadza do Polski markę Garden Gourmet (wiadomoscihandlowe.pl/Magdalena Głowacka)
Nestle wprowadza do Polski markę Garden Gourmet (wiadomoscihandlowe.pl/Magdalena Głowacka)
Nestle wprowadza do Polski markę Garden Gourmet (wiadomoscihandlowe.pl/Magdalena Głowacka)
Nestle wprowadza do Polski markę Garden Gourmet (wiadomoscihandlowe.pl/Magdalena Głowacka)
Nestle wprowadza do Polski markę Garden Gourmet (wiadomoscihandlowe.pl/Magdalena Głowacka)
Nestle wprowadza do Polski markę Garden Gourmet (wiadomoscihandlowe.pl/Magdalena Głowacka)
Przez sieć dwóch restauracji debiutuje w Polsce marka Garden Gourmet od Nestle. Po zadomowieniu się burgerów roślinnych w kanale HoReCa, spożywczy gigant będzie wprowadzał swoje zamienniki mięsa do sieci detalicznych. Rozmowy w tej sprawie już są prowadzone.

Nestle zadebiutuje w Polsce z marką Garden Gourmet, specjalizującą się w roślinnych zamiennikach mięsa w dwóch sieciach restauracji 7th Street i Meet & Fit. Dopiero wtedy, gdy k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2024 / 17:58
StoryEditor
Adyen i Zalando wzmacniają partnerstwo. Na czym polega współpraca?

Adyen, globalna platforma technologii finansowych, rozwija współpracę z Zalando, jednym z liderów europejskiego rynku modowego online, aby ulepszyć systemy płatności dla klientów w Europie. Dzięki nowym rozwiązaniom, Zalando ma zapewnić użytkownikom wygodniejsze, bezpieczne i szybkie transakcje.

Współpraca Adyen i Zalando trwa od lat, a teraz zostaje rozszerzona na 15 rynków w Europie, co sprawia, że Adyen staje się wyłącznym partnerem Zalando dla wybranych lokalnych me...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.11.2024 / 09:15
StoryEditor
Intermarche stawia na marki własne. Sieć chce wykonać ambitny plan do 2026 roku
Intermarche stawia na marki własne (fot. Shutterstock)

Francuski detalista Intermarche wprowadza gruntowne zmiany w strategii swoich marek własnych. Firma zapowiada uproszczenie oferty, odświeżenie opakowań oraz ambitny cel, który chce zrealizować do 2026 roku.

Intermarché obecnie oferuje aż 9500 produktów w ramach 32 marek własnych, takich jak Chabrior (ciastka), Paquito (soki), Pâturages (nabiał) czy Pommette (art. higieniczne dla ni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 04:28