29.07.2021 / 14:02
StoryEditor

Tomasz Łączyński, ZM Pekpol Ostrołęka: Spodziewamy się wzrostu sprzedaży tańszych produktów mięsnych

Tomasz Łączyński, prezes Zakładów Mięsnych Pekpol Ostrołęka (fot. mat. pras.)
Konsumenci wydają rocznie ponad 3 mld złotych na parówki. 70 proc. Polaków kupuje je systematycznie, 20 proc. kilka razy w tygodniu, a 30 proc. co najmniej raz w tygodniu. Najchętniej kupowane są parówki paczkowane, to 85 proc. sprzedaży – wskazuje Tomasz Łączyński, prezes Zakładów Mięsnych Pekpol Ostrołęka.

Już od wielu lat parówki są w Polsce numerem jeden, jeśli chodzi o segment przetworów mięsnych. – Na wędliniarskiej półce niezmiennie trzymają silną pozycję. Ich popularność wyn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.02.2025 / 12:29
StoryEditor
Kaufland wprowadza zmiany w swoim programie lojalnościowym. Pojawią się nowe funkcje
Kaufland wprowadza zmiany w regulaminie swojego programu lojalnościowego (fot. Kaufland)

Od 1 marca br. zacznie obowiązywać nowa wersja regulaminu uczestnictwa w programie lojalnościowym Kaufland Card. Zmiany dotyczą m.in. osób korzystających z samochodów elektrycznych.

W regulaminie, który zacznie obowiązywać za dwa tygodnie, pojawiły się trzy kluczowe zmiany:

  • wprowadzenie w aplikacji nowej usługi e- mobility,
  • wprowadzenie funkcji in...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.02.2025 / 20:49
StoryEditor
Kaufland zapowiada przyspieszenie ekspansji w Polsce
Kaufland Słowacja

Zaledwie dwa miesiące temu Kaufland otworzył w Polsce swój sklep nr 250. Teraz niemiecki operator sieci supermarketów sygnalizuje przyspieszenie ekspansji i otwarcie w najbliższym czasie dwóch nowych marketów.

Kaufland otworzy wkrótce dwa nowe supermarkety w Polsce. Placówki powstaną w Kozienicach i Warszawie przy ul. Szpotańskiego – pochwalił się Stefan Hoppe, prezes sieci w naszym k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 19:40