17.04.2020 / 16:11
StoryEditor

Radosław Chmurak, wiceprezes firmy Tarczyński: Na kryzysie zyskają silne marki

Radosław Chmurak, wiceprezes i dyrektor sprzedaży w firmie Tarczyński (fot. archiwum)
Przeszkody, z którymi obecnie się zmagamy, są motywacją do dalszego rozwoju, m.in. poprzez poszerzanie dostępności naszych produktów w istniejących kanałach sprzedaży, a także inwestowanie w nowe, alternatywne sposoby dotarcia do konsumenta – zauważa w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl Radosław Chmurak, wiceprezes i dyrektor sprzedaży w firmie Tarczyński.

Jak pandemia koronawirusa wpłynęła na działalność Pana firmy?

Sytuacja w całym kraju jest wyjątkowa. Dla wielu branż jest ona bardzo trudna i na pewno stawia pod znakiem za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.01.2025 / 11:00
StoryEditor
Prezes właściciela Netto mówi o kradzieżach w sklepach. „Kradną osoby, których byśmy o to nie podejrzewali”
Anders Hagh (fot. Salling Group)

Liczba kradzieży w sklepach w ostatnich latach rosła nie tylko w Polsce. Ostatnio do tematu odniósł się Anders Hagh, prezes Salling Group, właściciela sieci Netto.

Menedżer odniósł się do materiału duńskiej telewizji, która przygotowała materiał na temat kradzieży w sklepach. Widać w nim nagranie z monitoringu jednego ze sklepów Netto, gdz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.01.2025 / 14:25
StoryEditor
Żabka powalczy o weekendowego klienta. Rusza ze specjalnymi promocjami
Żabka rusza z dedykowanymi promocjami na weekend (fot. Żabka)

W nowym roku w sklepach Żabka do dobrze znanych promocji dwutygodniowych dołączają specjalne promocje weekendowe. Na sklepowych półkach sieci w każdy weekend dostępne będą produkty w atrakcyjnych cenach – m.in. napoje, słodycze, słone przekąski czy lody.

Weekendy to ulubiony czas na zakupy Polaków. Jak wskazują badania firmy technologicznej Proxi.cloud i platformy UCE Research, sprawunki rozpoczynamy już w piątek – przy okazj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. styczeń 2025 06:31