26.09.2018 / 13:52
StoryEditor

Prezes UOKiK: Ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów wymaga zmiany

Marek Niechciał, Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKIK)
Chcemy bardziej chronić tzw. sygnalistów, a także dostosować przepisy ustawy do prawa unijnego i do obecnych realiów rynkowych. W części dotyczącej konsumentów chcielibyśmy zwiększyć ochronę seniorów – pracujemy nad rozwiązaniami porządkującymi sprzedaż poza lokalem przedsiębiorcy – mówi Marek Niechciał, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Jak będą wyglądać planowane zmiany w ustawie antymonopolowej?

Ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów wymaga zmiany i przygotowujemy propozycje nowych przepisów. Wynika t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.07.2024 / 13:53
StoryEditor
Co jest w stanie skłonić konsumentów do zmiany marki? Zobacz, jakie odpowiedzi wskazali Polacy
Lepszy stosunek jakości do ceny jest w stanie skłonić aż 42 proc. konsumentów w Polsce do zmiany marki na inną - wynika z nowego badania Strategy&. Drugą najczęściej wskazywaną w naszym kraju odpowiedzią były oferty promocyjne (34 proc.). Sprawdź, co znalazło się na kolejnych miejscach.

Zaraz po dwóch wspomnianych czynnikach finansowych, które okazały się najważniejsze, znalazła się odpowiedź "pozytywne recenzje lub rekomendacje". Taki reputacyjny czynn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2024 / 09:51
StoryEditor
Polacy traktują sklepy jak bankomaty. Wielu z nich uwielbia wypłacać tam pieniądze
W kasach niektórych sklepów Biedronka możliwa jest wypłata gotówki (fot. Jeronimo Martins Polska)
Jak wynika z danych Fundacji Polska Bezgotówkowa, prawie połowa ankietowanych korzysta w sklepach z usługi cahsback.

Dane pokazują również, że prawie trzy czwarte osób słyszało o takim rozwiązaniu.

Co ważne, najchętniej z tego typu usługi korzystają osoby w wieku 25-34 lata. Stanowią ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. lipiec 2024 16:27