06.10.2016 / 16:58
StoryEditor

Prezes Sokołowa o zmianach na rynku mięsa i wędlin

Bogusław Miszczuk, prezes Sokołowa (fot. mat.pras.)
Wzrasta zainteresowanie produktami mięsnymi w małych porcjach, w nowoczesnych opakowaniach, takich jak przekąski mięsne, a także produktami bez konserwantów - mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Bogusław Miszczuk, prezes Sokołowa.

Ekspert zauważa, że konsumenci coraz bardziej cenią wyższą jakość i poszukują produktów z dużą zawartością mięsa. - Stąd na przykład odpowiedź Sokołowa na te trend...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.01.2025 / 18:46
StoryEditor
Jak sektor HoReCa ocenia sytuację w branży gastronomicznej?
Weee! specjalizuje się w żywności azjatyckiej i latynoskiej (Shutterstock)

Według danych GUS w styczniu br. wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury dla sektora "zakwaterowania i gastronomii" kształtuje się na poziomie plus 1,0 (minus 4,9 w grudniu ub.r.). Przedsiębiorcy narzekają na rosnące koszty i brak pracowników i spodziewają się wzrostu cen.

Poprawę koniunktury odnotowuje 14,1 proc. badanych firm, a jej pogorszenie – 13,2 proc. (przed miesiącem odpowiednio 10,0 proc. i 14,8 proc.). Pozostałe przedsiębiorstwa uważa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.01.2025 / 13:41
StoryEditor
Carrefour Polska uruchamia nowy koncept handlowy. Jest związany z alkoholem
Carrefour gwarantuje, że każdy jej super- i hipermarket będzie dysponował stałą ofertą ponad 50 różnych produktów bezalkoholowych (fot. Carrefour Polska)

Jedna grupa produktów alkoholowym zyskała właśnie w Carrefour Polska status kategorii wyróżnikowej. Oznacza to, że sieć będzie rozwijać jej koncept poprzez wprowadzenie do oferty nowych pozycji i wzmacniać działania promocyjne w tym obszarze.

Sieć zainwestowała w rozwój oferty alkoholi 0 proc., czyli napojów, które swoim smakiem nawiązują do popularnych mocnych trunków, jednak w składzie nie zawierają alkoholu. Ofert...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. styczeń 2025 01:15