14.10.2016 / 11:22
StoryEditor

Parówka niejedno ma imię

(fot. archiwum)
Według danych rynkowych kategoria parówek w Polsce jest warta około 3 mld zł. Od 5 lat jej wartość systematycznie rośnie. Polska jest dziś krajem, gdzie w przeliczeniu na jednego mieszkańca spożycie parówek jest największe w Europie. Z badań instytutu SMG/KRC wynika, że parówki kupuje 70 proc. Polaków. 

Firmy w różny sposób konkurują o udziały w rynku parówek, bo Polacy wydają na nie najwięcej. Parówki wypierają z rynku inne wędliny, np. kiełbasy. Te są popularne w okresie gril...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.11.2024 / 12:24
StoryEditor
Które branże rozwiną skrzydła na rynku franczyzowym w 2025 roku? Arkadiusz Słodkowski z POF wskazał faworytów
Członek Zarządu w Polskiej Organizacji Franczyzodawców

Arkadiusz Słodkowski z Polskiej Organizacji Franczyzodawców podzielił się swoimi spotrzeżeniami dotyczącymi najbliższej przyszłości na rodzimym rynku franczyzowym. Wskazał on m.in., które branże poszerzą swoją działalność w 2025 roku. Ekspert wymienił również największe plusy otwarcia biznesu franczyzowego i zdradził, jakie cechy powinien posiadać przedsiębiorca decydujący się na tego typu ruch.

Sektor FMCG wyraźnie wychodzi z kryzysu związanego ze spadkiem konsumpcji. Analitycy zgodnie podkreślają, że 2024 rok jest najlepszym dla branży od kilku lat. Nie inaczej jest w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.10.2024 / 18:18
StoryEditor
Coca-Cola chwili się dwucyfrowym wzrostem przychodów. Co napędza wyniki koncernu?
Klasyczna Cola oraz Cola Zero zwiększyły w III kwartale sprzedaż o wartości jednocyfrowe, podobnie było w przypadku Fanty. (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

Opublikowane 31 października wyniki Coca-Coli za trzeci kwartał ukazują mocny, dwucyfrowy wzrost przychodów giganta branży napojów. Jest to zarazem kolejny kwartał organicznego wzrostu amerykańskiej firmy na światowych rynkach.

Organiczny wzrost przychodów za trzeci kwartał na poziomie 13,9 proc., a także wzrost przychodów od początku roku o 13,7 proc. to przede wszystkim wynik wzrostu sprzedaży we wsz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. listopad 2024 02:26