06.03.2020 / 18:27
StoryEditor

Mniejsze zakłady mięsne stawiają na specjalizację

(fot. WH)
Lokalni producenci mięs i wędlin wcale nie muszą stać na straconej pozycji w rywalizacji z wielkimi koncernami. O ile znajdą na siebie dobry sposób. Jednym z nich jest pójście w wąską specjalizację.

Czołówka największych zakładów mięsnych działających na polskim rynku jest niezmienna. Sokołów, Cedrob czy Animex, który z roczną sprzedażą na poziomie około 6,2 mld zł kontrolu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2024 / 09:02
StoryEditor
Właściciel sklepu internetowego Coolshop z ponad 1 mld zł przychodu. Firma ma śmiałe plany względem Polski
Skandynawski Coolshop zadebiutował w Polsce w październiku (fot. mat. pras.)

Cool Group, właściciel m.in. sklepu Coolshop, który w minionym miesiącu rozpoczął działalność w Polsce, chwali się najnowszymi wynikami. Grupa odnotowała przychoód na poziomie ponad 1 mld zł i zysk netto rzędu 26,6 mln zł (po przeliczeniu ze szwedzkich koron na polskie złote). Zysk brutto wzrósł o 30 proc. m.in. dzięki obrotowi nieruchomościami.

Kapitał własny urósł o 25 proc. przekraczając wartość 400 mln zł. Zarazem grupa dwukrotnie zwiększyła inwestycje w nieruchomości, powierzchnię magazynową i sprzęt (do poziomu 63...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2024 / 07:59
StoryEditor
Sieć Studenac zadebiutuje na polskiej giełdzie! To drugie po Żabce IPO sieci spożywczej na parkiecie w Warszawie w ostatnich tygodniach
Wierzę, że kontynuacja wieloletnich działań sprawi, że Studenac stanie się jednym z wiodących graczy w formacie proximity w regionie - skomentował Michał Seńczuk, prezes Studenac.

Studenac Group S.A. - jedna z najszybciej rosnących sieci sklepów spożywczych w Europie Środkowo-Wschodniej - ogłasza zamiar przeprowadzenia pierwszej publicznej oferty akcji. IPO ma obejmować emisję nowych akcji oraz sprzedaż istniejących akcji spółki.

Studenac planuje ubiegać się o dopuszczenie i wprowadzenie akcji spółki do obrotu na rynku regulowanym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. oraz dopuszczenie do obrotu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. listopad 2024 22:17