04.08.2016 / 16:54
StoryEditor

Honorata Jarocka, Mintel: Polski rynek żywności i napojów jest coraz bardziej innowacyjny

Honorata Jarocka, analityk firmy Mintel (fot. archiwum)
Polski rynek żywności i napojów jest coraz bardziej innowacyjny, jednak patrząc na to, co dzieje się na bardziej zaawansowanych rynkach Europy Zachodniej, w wielu przypadkach nadal możemy być postrzegani jako „naśladowca” – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Honorata Jarocka, analityk firmy Mintel.

Jak ocenia Pani polski rynek FMCG pod względem innowacyjności?

Tempo innowacji na rynku żywności i napojów w Polsce rośnie w ostatnich latach, co obrazuje rosnąca dynamika licz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2024 / 08:34
StoryEditor
Kontrowersyjny polityk idzie na wojnę z Lidlem. W ten weekend protesty przed sklepami sieci w całej Polsce
Sklep sieci Lidl w Poznaniu (fot. Yarm_sasha/shutterstock)

Nie milkną echa sporu o budowę centrum dystrybucyjnego Lidla w Gietrzwałdzie. W najbliższy piątek i sobotę (13 i 14 grudnia), pod sklepami należącymi do sieci odbędą się protesty w tej sprawie. Demonstracje będą miały miejsce w ponad 80 miejscowościach w całej Polsce. Główną pikietę zaplanowano pod dyskontem przy ulicy Wolskiej w Warszawie. Do wzięcia udziału w wydarzeniu ochoczo zachęca m.in. europoseł Grzegorz Braun.

W sobotę 14 grudnia, o godzinie 13:00, obok sklepu Lidl znajdującego się przy ulicy Wolskiej 19/25 w Warszawie odbędzie się pikieta, podczas której uczestnicy i zaproszeni gości...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 18:36
StoryEditor
Carrefour rozszerza w Polsce ofertę marki własnej w segmencie premium i nie tylko. Ta inwestycja pokazuje dużą zmianę w zachowaniach konsumentów
Carrefour Polska wprowadza nową gamę mięs segmentu premium pod marką własną, fot. Carrefour Polska

Carrefour Polska wprowadza przed Świętami Bożego Narodzenia nową gamę mięs segmentu premium. Do oferty trafiło dziewięć rodzajów mięs wolnogotowanych dostępnych w ramach marki własnej Carrefour Extra w specjalnych świątecznych opakowaniach. Nowe produkty dostępne są już we wszystkich hiper- i supermarketach sieci w Polsce.

Jak wskazuje Carrefour „Polacy coraz częściej przekonują się do zakupu dań gotowych i wstępnie przygotowanych, bo pozwalają one zaoszczędzić im czas na sporządzaniu posiłków w d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. grudzień 2024 08:54