06.10.2017 / 08:40
StoryEditor

Sylwester Cacek, Sfinks Polska: Chcemy zarządzać siecią co najmniej 400 restauracji

Sylwester Cacek, prezes zarządu (fot. Sfinks Polska)
Sfinks szykuje gastronomiczną ofensywę. Nowe koncepty, rebranding już istniejących restauracji, kolejne otwarcia i przede wszystkim akwizycje. Sylwester Cacek, prezes zarządu firmy w rozmowie z wiadomoscihandlowe.pl zdradza szczegóły ambitnych planów.

Przy zapowiedzi otwarcia nowych sieci grupy Sfinks wspominał Pan o dążeniu do zwiększenia rentowności przy nowych konceptach. W jaki sposób zamierzają Państwo to osiągną...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.04.2025 / 10:41
StoryEditor
Zuzanna Dębowska, Żabka Jush i delio supermarket: Pełne zakupy z bardzo szybką dostawą stały się stylem życia części klientów
Zuzanna Dębowska, Chief Commercial Officer, Lite e-Commerce Żabka i Delio Supermarket (arch. wiadomoscihandlowe.pl)

Zuzanna Dębowska, Chief Commercial Officer, Lite e-Commerce Żabka – spółce należącej do Grupy Żabka, odpowiedzialnej za rozwój oferty e-grocery oraz prowadzącej marki Żabka Jush oraz delio supermarket, opowiadała podczas kongresu Retail Trends 2025 m.in. o trendach konsumenckich, kształtujących rynek dostaw błyskawicznych oraz o wyzwaniach stojących przed tym segmentem e-commerce.

– W przypadku Grupy Żabka część konsumentów korzystających z kanału e-commerce nie jest homogeniczna. Nasi klienci nie ograniczają się do jednej aplikacji, szukają różnych...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.04.2025 / 09:22
StoryEditor
Sensacyjni liderzy koszyka wielkanocnego ASM! Lidl poza podium, Biedronka droższa od Polomarketu
Na zdj. Selgros w Siedlcach (fot. mat. prasowe)

Agencja ASM opublikowała właśnie specjalną edycję swojego koszyka zakupowego. Tym razem pod uwagę wzięto ceny 30 produktów niezbędnych do przygotowania tradycyjnych potraw wielkanocnych. Nie zabrakło niespodzianek, bowiem na dwóch pierwszych miejscach uplasowały się sieci handlowe, których zwykle tam nie było.

Według ASM, najkorzystniejszą ofertę cenową za zestaw 30 produktów wielkanocnych zaprezentowała sieć cash&carry Selgros, gdzie zakupy kosztowały 183,09 zł. Drugą pozycję ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2025 02:27