13.12.2017 / 11:27
StoryEditor

Adam Ringer, współzałożyciel Green Caffè Nero: najdroższe są puste krzesła

Adam Ringer: Lokale Green Cafè Nero zaczynają na siebie zarabiać średnio po pierwszym tygodniu działalności (Fot. materiały prasowe)
Wejście Starbucksa i przejęcie Coffeeheaven przez Costa Coffee pośrednio doprowadziły do naszej fuzji z Caffè Nero w 2012 roku. Bo ja się bardzo przestraszyłem, że tak mocni zawodnicy wchodzą na nasze podwórko. Dziś po sąsiedzku otwieramy lokale - mówi Adam Ringer, współzałożyciel Green Caffè Nero w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl.

Pierwsze Green Coffee uruchamiał Pan ze wspólnikami w 2003 roku. Inne pierwsze sieciowe kawiarnie, jak Coffeeheaven czy W Biegu Café, zbankrutowały lub zostały wchłonięte przez ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.02.2025 / 11:14
StoryEditor
Unilever poprawił wyniki. Wydzielenie lodów ze spółki ma się zakończyć do końca 2025 r.
Top marki firmy Unilever wciąż notują wzrosty sprzedaży

4,2 proc. to podstawowy wzrost sprzedaży, a 2,9 proc. to wzrost wolumentu - firma Unilever podała wyniki za 2024 r. Ujawniła też, na jakim etapie jest wydzielenie dywizji lodowej.

Oto garść najważniejszych danych. Podstawowy wzrost sprzedaży wyniósł 4,2 proc., na co wpłynął wzrost wolumenu o 2,9 proc. Obrót również poszedł w górę - o 1,9 proc. do 60,8 mil...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.02.2025 / 14:11
StoryEditor
PepsiCo wprowadza zmiany w swoim programie dotyczącym różnorodności, równości i inkluzywności w obawie przed administracją Trumpa
(fot. Shutterstock)

PepsiCo dołącza do rosnącej liczby amerykańskich korporacji, które wprowadzają zmiany w swoich programach różnorodności, równości i inkluzywności (DEI) w odpowiedzi na działania prezydenta Donalda Trumpa, dążącego do demontażu tych praktyk w sektorze publicznym i prywatnym.

Producent takich marek jak Pepsi i 7Up ogłosił zmiany w prowadzeniu polityki DEI wśród pracowników oraz przekształcenie roli stanowiska chief DEI officer i nadanie mu szerszych ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 12:30