Ciastka na wagę sprzedają się bardzo dobrze i można na nich fajnie zarobić. Nieco gorzej jest z cukierkami, które wymagają częstszych promocji – mówi pani Dorota, która prowadzi...
Słodycze na wagę - sprzedają się świeże
Niemiecka grupa drogeryjna DM zwiększyła swój udział na rodzimym rynku do 26,8 proc. Wartość sprzedaży wzrosła w tym czasie o prawie 10 proc. m.in. dzięki udziałowi marek własnych i rozwijaniu omnichannel.
Firma planuje zainwestować ponad miliard euro w nowy, odświeżony wizerunek sklepów - poinformował Christoph Werner, prezes zarządu DM.
Jak wynika z podsumowania roku fina...
Kandadyjska sieć sklepów spożywczych Alimentation Couche-Tard zaprzecza doniesieniem o planach wrogiego przejęcia japońskiego holdingu Seven & I - właściciela sieci sklepów 7-Eleven. Japończycy nie są skłonni do sprzedaży, mają inne plany.
W wywiadzie dla japońskich mediów Alain Bouchard, prezes i współzałożyciel kanadyjskiej sieci, wyjaśnił, że “wroga oferta nie była brana pod uwagę”. Może to wskazywać na chęć p...