14.03.2024 / 15:47
StoryEditor

Carrefour na KMiRA 2024: Sieci hiper- i supermarketowe zdały sobie sprawę, że bez marki własnej nie dadzą rady

Piotr Lubiewa-Wieleżyński, dyrektor Działu Rozwoju Sprzedaży w Carrefour Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Znaczenie marek własnych nie tylko wzrosło w ostatnich latach naznaczonych kryzysami, ale też nadal będzie rosło - mówił podczas Kongresu Mięsnego & Roślinne Alternatywy 2024 Piotr Lubiewa-Wieleżyński, dyrektor Działu Rozwoju Sprzedaży w Carrefour Polska.

Przedstawiciel Carrefoura podkreślał, że w ostatnich latach branża - ale też konsumenci - musieli się zmierzyć z szeregiem kryzysów: od covidu, przez wojnę, po wybuch inflacji. ...

13.01.2025 / 10:35
StoryEditor
Coraz mniej sklepów w Polsce. Tysiące zamkniętych placówek i zawieszonych działalności w 2024 roku!
W Polsce jest coraz mniej sklepów. Maleje liczba m.in. placówek spożywczych (fot. Shutterstock)

Na koniec 2024 r. w Polsce działało 367,1 tys. sklepów stacjonarnych - wynika z danych Dun&Bradstreet. W minionym roku w naszym kraju zamknięto 2 tys. placówek handlowych, a jednocześnie zawieszono działalność aż ponad 9,1 tys. sklepów fizycznych - czyli co 40. sklep!

Dane Dun&Bradstreet cytuje "Rzeczpospolita". W dzienniku czytamy, że obok tradycyjnych przyczyn likwidowania sklepów, takich jak niska rentowność czy wysokie koszty, doszły takż...

14.01.2025 / 23:18
StoryEditor
Hebe radzi sobie doskonale. Co napędza sprzedaż sieci drogerii kosmetycznych?
Hebe w Starogardzie Gdańskim

Sieć drogerii Hebe mocno zwiększyła sprzedaż w 2024 r. Firma nie tylko rozwijała sprzedaż stacjonarną na nowe rynki, ale także budowała swoją pozycję w kanale internetowym.

Władze spółki Jeronimo Martins podkreślają, że sieć drogerii Hebe wykorzystała swoją konkurencyjną strategię handlową oraz jakość i ekskluzywny asortyment, dzięki czemu osiągnęł...

21. styczeń 2025 14:31