POLECAMY: TYLKO U NAS RAPORTY WOJNA CENOWA W HANDLU MARKI WŁASNE SYSTEM KAUCYJNY Rabaty na paliwo z kartą PAYBACKreklama
Łukasz Rawa Martina Schmidt, Alfa Bio: Chcemy być liderem rynku tofu w Polsce Z przeprowadzonych na nasze zlecenie badań wynika, że 40 proc. Polaków jeszcze nigdy nie próbowało tofu. To pokazuje, że rynek ma spore perspektywy do dalszego wzrostu – podkreśla w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl Martina Schmidt, chief marketing officer w firmie Alfa Bio, do której należy marka Lunter.
Łukasz Rawa Na rynku spożywczym pojawia się coraz mniej prawdziwych innowacji. AI może to zmienić? 03.06.2024 / 16:36
Ferrero wypuści na rynek... roślinną Nutellę. Przełomowy moment w historii włoskiego giganta słodyczowego 21.05.2024 / 16:58
Rewe otwiera swój pierwszy wegański supermarket. W asortymencie wyłącznie produkty roślinne 16.04.2024 / 10:09
Rynek roślinnych zamienników mięsa i nabiału w Polsce szybko rośnie. Dyskonty zdominowały dystrybucję produktów plant-based 04.04.2024 / 17:55
Nowy rząd planuje uregulować rynek marki własnej. Wiceminister rolnictwa Stefan Krajewski odpowiada na pytanie jak mogą wyglądać ograniczenia 20.03.2024 / 10:29
Sieć handlowa kończy z promocją na mięso z powodów etycznych i zamierza ograniczać jego sprzedaż w kolejnych latach 20.03.2024 / 08:52
Najważniejsze spotkanie branży mięsnej i sektora roślinnych alternatyw już za nami 18.03.2024 / 20:53
KMiRA 2024: Branża mięsna spiera się z producentami bezmięsnych alternatyw o nazewnictwo. Czy możliwe jest rozwiązanie satysfakcjonujące wszystkich? 14.03.2024 / 13:08
Grzegorz Kozieja, BNP Paribas na KMiRA 2024: skala inwestycji w rynek roślinnych alternatyw rośnie 14.03.2024 / 11:42
Roślinne kiełbasy, salcesony i rolady na cenzurowanym? Branża mięsna nie daje za wygraną w sprawie nazewnictwa produktów 30.01.2024 / 16:56
Tarczyński rozpoczyna przegląd opcji strategicznych! Firma poszukuje najkorzystniejszego modelu dalszego rozwoju 26.01.2024 / 19:51
Sprzedaż zamienników nabiału w Polsce mocno w górę, znacznie powyżej inflacji. Zdecydowana dominacja dyskontów 22.01.2024 / 08:34
Branża mięsna apeluje do MRiRW. Kolejny rozdział sporu w sprawie nazewnictwa produktów roślinnych 12.01.2024 / 13:04
Sokołów w rok wprowadził do sprzedaży... 120 nowości. Firma zapowiada inwestycje w 2024 r. 11.01.2024 / 17:29
Aktywiści zapytali Biedronkę, Lidla, Dino, Żabkę i Kaufland o ograniczanie sprzedaży mięsa. Nie doczekali się odpowiedzi od żadnej z sieci 11.01.2024 / 13:35
Łukasz Rawa Producenci zabrali głos ws. zakazu używania mięsnych nazw dla żywności roślinnej. Jakie są ich opinie i uwagi? 09.01.2024 / 13:25
28.06. UOKiK bada skargi klientów na dwa internetowe sklepy odzieżowe należące do Grupy Kapitałowej Immobile
23.06. Anna Grabowska, CEO Żabka International: Rozważamy różne sposoby wejścia na inne rynki, nie tylko przez partnerów, ale też organicznie [WYWIAD]
17:43 Patryk Powierża pożegnał się z Żabką. Gdzie trafił menedżer odpowiedzialny za rozwój Żabki Nano?
16:49 Resort klimatu likwiduje paradoks w systemie kaucyjnym. Zmiana w przepisach ucieszy dostawców napojów
Anna Grabowska, CEO Żabka International: Rozważamy różne sposoby wejścia na inne rynki, nie tylko przez partnerów, ale też organicznie [WYWIAD]
Delikatesy Merkus wyznaczają nowe standardy na trójmiejskim rynku detalicznym. Zobacz sklepy po remodelingu! [GALERIA]
Połowa Europejczyków twierdzi, że będzie jeść mniej mięsa. Co to oznacza dla rynku produktów roślinnych? 20.12.2023 / 14:49
Co dalej z zakazem używania mięsnych nazw dla produktów roślinnych? Czy strona społeczna ma jeszcze czas na uwagi? 15.12.2023 / 15:15
Wege Siostry na stałe w Netto. Roślinne zamienniki masła dostępne w ponad 300 sklepach 21.11.2023 / 13:59
Ukryte koszty systemów żywnościowych są niezwykle wysokie. Jak sobie z nimi poradzić? 06.11.2023 / 12:13
Pracownicy sklepów mają zdecydowane opinie o handlu w niedzielę. Kto jest najbardziej krytyczny?
Anna Grabowska, CEO Żabka International: Rozważamy różne sposoby wejścia na inne rynki, nie tylko przez partnerów, ale też organicznie [WYWIAD]
Auchan zdradza plany otwarć. Ile sklepów uruchomi w Polsce sieć do końca 2024 roku?
Wojna cenowa uderza w małe sklepy. Udział dyskontów w polskim rynku spożywczym przekroczy 40 proc.
Delikatesy Merkus wyznaczają nowe standardy na trójmiejskim rynku detalicznym. Zobacz sklepy po remodelingu! [GALERIA]